Τετάρτη 11 Απριλίου 2012


Καλησπέρα και πάλι....
 Λίγες μέρες πριν από το Πάσχα...
 Την Κυριακή των Βαΐων είχα την γιορτή μου...
 Αφού πέρασα και το μισό Σάββατο στην θρυλική πλέον μετακόμιση του γραφείου μου, γύρισα τρέχοντας να ετοιμάσω τα της επομένης.
 Το πάρτυ μας έλαβε χώρα στον κήπο και οι καλεσμένοι μας ήταν 30 ενήλικες και 13 παιδιά και μωρά.
Δυστυχώς έλειψαν κάποιοι αγαπημένοι μας, μα ελπίζω να τους έχουμε κοντά μας κάποια άλλη φορά.

 Επίσης δυστυχώς , δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφίες γιατί ήμουν σχεδόν όλοι την ώρα στο σπίτι ετοιμάζοντας εδέσματα και υποδεχόμενη τους νονούς των κοριτσιών μας που έφεραν και τα καλούδια τους!
 Αχ, αυτοί οι νονοί μας.....
                       Όλοι πολύ αγαπημένοι και με ένα ιδιαίτερο δέσιμο με τα νεραϊδάκια μας!

                               Ήρθαν αυγά, ήρθαν τσουρέκια, ήρθαν και λαμπάδες!!!



 Της Ουρανίτσας (οι νονοί είναι μουσικοί,εξ ου και το μεταλλόφωνο!)




Της Συνεσούλας , της πασχαλίτσας μου (καταλάβατε,ε...?)




    Και η άκρως χειροποίητη από τη νονά της Σοφούλας!Απίθανη!!!
 Μια ξύλινη κουτάλα που μεταμορφώθηκε σε ..."κούκα"!   (έξυπνο, ε???)
Έτσι λέει η Σοφία το κουνελάκι!  Φυσικά ξετρελλάθηκε και ευτυχώς μπόρεσα να της την πάρω και να την φυλάξω για να την βγάλει καθαρή μέχρι την Ανάσταση ο Λαγουδένιος μας!

       Το κυρίως πιάτο ήταν ψάρια ψητά στα κάρβουνα, οπότε και δεν πρόλαβα ούτε "ζήτω" να πω, όχι να φωτογραφήσω! Και πατάτες στο φούρνο, σαλάτες και τονοπιτάκια από την άλλη θεία μας ...
    Οι λίγες φωτο που ακολουθούν αφορούν τα ορεκτικά και είναι δυστυχώς και οι μόνες που έχω από ό,τι φαγώθηκε εκείνη τη μέρα!
    'Ενα ντιπ και κριτσίνια, καρότα, πιπεριές, αγγουράκια στολισμένα σε πιατελίτσες σε σχήμα φύλλων (κάποτε θα έχω ολόκληρο σερβίτσιο από πιάτα λουλούδια, φύλλα και άλλα τέτοια σχήματα και οι κόρες μου και οι εγγονές μου θα τσακώνονται ποια θα πάρει το νεραϊδένιο σερβίτσιο , όταν δεν θα'μαι πια κοντά τους! χαχαχα!!!)




Γιάμι,γιάμι....




Ω,ελάτε, βουτήξτε και σεις! Σε λίγο δεν θα υπάρχουν....



  Να και η ρώσικη σαλάτα φτιαγμένη απ'τα χεράκια μου! 
Αρέσει π'λυ π'λυ στο παλικάρι μου! Όση και να φάει πάλι λίγη θα του είναι! 
 (Καταλάβατε τι εννοώ για το νεραϊδένιο σερβίτσιο?χιχι)






      Να, κι ένα πλάνο από το τραπέζι του κήπου με τα δωράκια μόνο των καλεσμένων! Έφτιαξε ο θείος μας ένα αυτοσχέδιο τραπέζι να χωρέσουν όλα τα μικράκια και να φάνε, να σπρωχτούν , να γκρινιάξουν, και να πασαλειφτούν! χαχαχα!!!
 Από τα χρώματα και τον φωτισμό της φωτο μπορείτε να φανταστείτε την όμορφη μέρα...  Απολαυστική, παρά την κούραση! 




Τα δωράκια δεν ήταν χειροποίητα, μα θα μπορούσαν. Ήταν φτιαγμένα από χοντρή τσόχα κομμένη σε σχήμα φράχτη  με μανιτάρια, λουλουδάκια  και πασχαλίτσες γύρω τους.
 Μέσα με βοήθησε η καλή μας θεία  που έβαλε ριζόχαρτο τσαλακωμένο και απόθεσε τα διακοσμητικά αυγουλάκια. Μετά τα τύλιξα (πρόχειρα,οφείλω να ομολογήσω) με σελοφάν και κορδέλα και έτοιμα! 
 Η ιδέα μου άρεσε πολύ και αν είχα περισσότερο χρόνο και το είχα ψάξει θα τα είχα φτιάξει μόνη μου!
 Επειδή δεν πήρα για μένα και για την άλλη θεία μας, την συνονόματη (που γιορτάσαμε μαζί) λέω να μας φτιάξω από ένα να έχουμε κι εμείς ενθύμιο... 
Επιφυλάσσομαι λοιπόν για την κατασκευή.... ;ο)





Ωπ! Να κι ένα αυγουλάκι που ξέφυγε και κρύφτηκε ανάμεσα στις πασχαλιές  στο βάζο μου...






Πόσο μου αρέσει αυτή η απόχρωση του πράσινου με το μωβάκι της πασχαλιάς!

 Και μερικές πασχαλιάτικες γωνιές στο πιτι μας...



 Η παπιο-οικογένεια με το νεοαποκτηθέν πιτάκι της! Κάτω απ' το πασχαλιάτικο δέντρο με την χαρτονένια λαμπάδα κατασκευή απ΄το σχολείο της Ουρανίτσας!






 Το μεγάαααλο σοκολατένιο αυγό έβαλε τα ανοιξιάτικα του και στολισμένο κι αυτό, μαζί με το αγγιναρο-κεράκι και το ταρανδάκι από το τελευταίο ταξίδι του μπαμπά μας.




     Καλαθάκια με αυγά και πασχαλιάτικα κουλούρια που έφτιαξαν στο σχολείο οι μικρές μας! Πόσο μου αρέσουν....






 Κι άλλες κατασκευές απ΄το σχολείο και η κοτο-οικογένεια! (5  όπως οι πάπιες στον αριθμό! Τυχαίο? δεν νομίζω! χαχαχα)


Και μια τελευταία εικόνα από το μπαλκονάκι των μικρών μου ξωτικών!




Άνθισε η πασχαλιά μας!!!
Μύρισε Πάσχα.....

Σας φιλώ!
Καλή σας νύχτα.....


;ο)                           *Vailie*

38 σχόλια:

  1. Vailie μου πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!! Όμορφες φωτογραφίες!!
    Οι λαμπάδες η 1 καλύτερη απ'την άλλη!!
    Ο στολισμός όπως πάντα ξεχωριστός! Η πασχαλιά δε κλέβει την παράσταση!!
    Το καλαθάκι θα στολίσει το καινούριο μας σπίτι!! Ανυπομονώ!
    Τα φαγητά πεντανόστιμα!! Περάσαμε πολύ ωραία!! Καλό Πάσχα!! Καλά να περάσετε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Αγαθη μου! Με το καλο να πατε στην φωλιτσα σας και να την στολισετε με τα καλυτερα!
      Καλη Ανασταση να εχουμε!
      φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι να πρωτοσχολιάσεις σε αυτήν την ανάρτηση?!?! Απίθανα όλα!!!
    Πανέμορφες φωτογραφίες μα φανταστικά πράγματα!!!
    Καλό Πάσχα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο Πασχα Αναστασια μου! να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου και με το καλο οι νεες αφιξεις... ;ο)

      Διαγραφή
  3. Vailie Χρόνια σου Πολλά! (καθυστερημένα λίγο...)Να είσαι χαρούμενη και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Πολύ όμορφη η Πασχαλινή διακόσμηση! και οι πιατέλες σου φανταστικές!Η πασχαλιά μέσα στο βάζο μου άρεσε πολύ σαν ιδέα...
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα σε ολους Χρυσα μου για τις αγιες τουτες μερες!
      Ευχαριστω για το ομορφο σχολιο σου! Σε πασχαλοφιλω!!!χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφη ανάρτηση!!! Σ' ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!! Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωβακι μουου!!! Βουτα μεσα στη γυαλα να βρεις την πασχαλια μου! Σου παει τρελλα! χαχα! Φιλια πασχαλινα!

      Διαγραφή
  5. Vailie μου τι ομορφιά, τι ηλιόλουστος κήπος
    τι γλυκά, σαλάτες, γέλια, πιάτα!
    Κορδέλες και κεριά, λουλούδια και δαντέλες
    μα πάνω από όλα βλέπω εγώ καρδιές χαμογελάνε...
    τα χέρια απλώνουν στην χαρά,
    αγκαλιάζονται, τραγουδούν, χορεύουν!
    Το μυστικό θαρρώ πως βρήκαν της χαράς,
    της αλυσίδας έγιναν σφιχτοδεμένοι κρίκοι
    αγάπη πλημμυρήσανε μεγάλοικαι παιδιά και
    ετούτη την όμορφη ζωή να ζουν λατρεύουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Τι τιμη....
      Ενα ποιημα σου μονο για μενα!!!
      Αυτο κι αν ειναι δωρο....
      "τα χερια απλωνουν στη χαρα...", τι αγνη εικονα!
      Με συγκινεις με τις τοσο ομορφες λεξεις που στολισες τη ζωη μου.....
      Σε ευχαριστω απο καρδιας!!!

      Διαγραφή
  6. Vailie, τι υπέροχα που φαίνονται όλα! Κουράστηκες αλλά νομίζω το αποτέλεσμα άξιζε! Είναι όλα φανταστικά! Οι λαμπάδες, τα φαγητά, το σπίτι, η πασχαλιά!! Και εγώ να σου πώ Χρόνια Πολλά, το ξέρω, καθυστερημένα, αλλά μια ευχή όποτε και να την πεις την αξία της δεν την χάνει!! Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τις ευχες Τελια μου! Δεν εχω προλαβει να μπω στο σπιτακι σου εδω και μερες! Μου την επεσαν απο παντου τελευταια κι ετρεχα!
      Φιλια και καλο Πασχα!
      υ.γ.Δινε μου εσυ ευχες και μην σε μελλει αν ειναι καθυστερημενες!χαχα! Παντα ειναι καλοδεχουμενες!
      φιλια!

      Διαγραφή
  7. Vailia όλα είναι τέλεια!!
    Ολα όμως!!
    Κουράστηκες φαίνεται...
    Χρόνια Πολλά καλά να περάσεις εσύ και η οικογένεια σου!
    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ομως καθε χρονο λεω πως δεν θα ξανακανω γιορτη! Τελικα περναμε ομορφα και καθε χρονο...απλα...ξανακανω.... :οp
      μαλλον ανηκω στην κατηγορια των "βαρατε με κι ας καλιω..." χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. "κι ας κλαιω"...ηθελα να πω!

      Διαγραφή
  8. Vailie Χρόνια σου Πολλά από μια ..καθυστερημένη...Να χαίρεσαι πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου!Πολύ όμορφη η Πασχαλινή διακόσμηση! Η δε πασχαλιά όνειρο!!!Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααχ Ασπα μου! Σε ευχαριστωω για τις ομορφες ευχες σου!
      Καλο Πασχα και σε σενα!Να χαιρεσαι οτι αγαπας!φιλια!

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχη ανάρτηση!Είναι όλα τέλεια!Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά ρε κοπελιά, φαντάσου να μην είχες και τη μετακόμιση τι θα έφτιαχνες!! Σε περιμεεεενω!! Καλό ταξιδι! Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μαλλον δεν μπορω να εχω το ενα χωρις το αλλο! 'Η θα τρεχω σαν την τρελλη 'η θα βρισκομαι σε νιρβανα...χαχα!
      Υπομονη, 1 μερα ακομη... μακια!

      Διαγραφή
  11. Μολις βγηκα από τις κερασοπιτες. Τι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ιδέα για παγωτό!!! στο άψε σβήσε! Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε...Μπαινω στον πειρασμο να το δοκιμασω με φυτικη σαντιγυ-κρεμα γαλακτος και γαλα σογιας! Ποσο χαλια μπορει να βγει???....
      Ανημερα το Πασχα μας βλεπω να χτυπιομαστε αντι να τρεχουμε στη Δωδωνη! χαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  12. Οπως θα στε και πολλοί θα φτιάξετε παγωτό για ένα λόχο!!! Α, την Κυριακή αυτοπροσκαλούμαι σπιτι σας για να παίξουν τα παιδιά μας!!! Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπααα! Ο καθενας το δικο του θα φτιαξει και ας φαει οσο αντεχει!χαχαχα!!!
    Θα σας περιμενουμε, ζουζου! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύχρονη, να'σαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!
    Αυτό θα πει τραπέζι με τόσα πολλά άτομα!!Χαρά στο κουράγιο σου!!
    Τέλειες οι λαμπάδες και οι δημιουργίες των κοριτσιών σου!!
    Καλό Πάσχα και να περάσετε τέλεια!!

    Υ.Γ. Ε, μια αδυναμία στα χεράκια μου έχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι...τι πλακα που εχετε Ανζελικ!
      Πολυ σας παω κι ας μην σας ξερω....μου μοιαζετε για "so cool guys..." ;ο)
      Καλο Πασχα και σε σας ευχομαι, μικρη μου! Η Ανασταση του Χριστουλη μας να φωτιζει τις καρδιες σας!

      υ.γ. εχεις πολυ ομορφα χερια! μου αρεσει να κοιταζω τα χερια των ανθρωπων...Τα θεωρω ερωτικα πολυ, σεξυ! Και μου αρεσει να παρατηρω τις κινησεις που κανει καποιος οταν μιλαει, βγαζει πραγματα απ'την ψυχη του στα/με τα χερια του! (σε κουφανα,ε?) :οp

      Διαγραφή
  15. Να μαι και εγώ να ευχηθώ Χρόνια σου Πολλά!!!!!Να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς.Ολα πανέμορφα οι λαμπάδες , τα καλούδια που έφτιαξες οι κατασκευές όλα όλα....Καλό Πάσχα.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ευα μου στο σπιτακι μου!Ελπιζω να ευχαριστηθεις την βολτιτσα σου μεσα σε αυτο!
      Καλο Πασχα και καλη Ανασταση και σε σενα!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  16. Hola unas velas guapas, los huevos, vamos todo, seguro que has tenido un día de pascua muy feliz, un abrazo y hasta la próxima.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και πολύ-πολύ ευτυχισμένα, με πολλή αγάπη και αμέτρητα χαμόγελα!! Αυτά τα τραπεζώματα των πολλών ατόμων πολύ μου αρέσουν, αν κι έχουν τον κόπο τους στο τέλος λες πως αξίζουν τον κόπο!! Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα είναι δυνατόν πως τα προλαβαίνεις όλα!!! Έστησες ολόκληρο τραπέζι πάλι...Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου μικρή μου.Να χαίρεσαι το όνομα σου και την υπέροχη οικογένεια σου!! Οι λαμπαδίτσες σας πανέμορφες, τόσο...κοριτσίστικες!!Εύχομαι να περάσετε τέλεια το Πάσχα.Σε ευχαριστώ για όλα τα λογάκια και τις ευχές και όλα.Ανταποδίδω μέσα από όλη μου την καρδιά. Υγεία κι ευτυχία γλυκό μου πλάσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου νά΄σαι γερή
    πάντα και Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!
    Οι εικόνες σου πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσι τι όμορφα όλα! Αχ αυτή η Πασχαλιά σκέτη απόλαυση! Και τα δώρα των κοριτσιών και όλα όσα έφτιαξες με τόσο μεράκι και αγάπη, μπράβο! Τι όμορφες εικόνες! Φαντάζομαι ότι περάσατε υπέροχα, έτσι;
    Πάντα τέτοια κορίτσι και χρόνια σου πολλά! Να περάσετε όμορφα και καλό Πάσχα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή κι ευλογημένη Ανάσταση γλυκειά μου! Τι υπέροχα που είναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρονια πολλααα Χριστος Ανεστηηηη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα! Ζέφη Παίζουμε μαζί http://paizoumemazi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το decor με τις πασχαλιές και το αυγό είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή