Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Με ανοιξιάτικη διάθεση!






Σας καλωσορίζω στα λουλουδιασμένα μπαλκονάκια του σπιτιού μου και σας εύχομαι να γεμίσετε χρώματα, όπως εγώ κάθε πρωί!
 Θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.....(ή σχεδόν μόνες τους...χιχιχι!)



Κατηφέδες



Χιονολούλουδο


 Όταν το πρωταγόρασα ήταν έτσι... (γιαπωνέζικο τριαντάφυλλο μου το είπαν)


 Τώρα είναι έτσι!




Τα τρία ζουμπουλάκια μου σαν τα παιδάκια μου...


 

Το φούξια λάχανο των Χριστουγέννων του 2010 έπιασε απ΄τον σπόρο του και έκανε ένα νέο φουσκο-λάχανο όπως θα έλεγε και η Παπίτσα του κηπολογίου.













           Τα πουλάκια στο κλαδί της πασχαλιάς κάθονται αντάμα...






        Μαζεμένα από την αμμουδιά την πρώτη Κυριακή του Μάρτη.



                         Κι αυτά μαζεμένα από την ίδια παραλία.


              Τα ντροπαλά μου...για δεύτερη χρονιά κοντά μου...







            Για τα φραουλοπαιδάκια μου...τα φραουλο-φυτάκια μου!



 Νέο απόκτημα...μια κερασούλα!



 Μια γρήγορη κατασκευή, μα τόσο όμορφη ! Μικρά πον-πον φτιαγμένα στο λεπτό (τυλίγω νήμα σε 2 δάχτυλα πολλές-πολλές φορές  και το δένω στη μέση,κόβω τις άκρες και έτοιμο!) και κολλημένα πάνω σε ξερά κλαδιά!



                         Σας άρεσαν λοιπόν όσα σας έδειξε η μαμά μου?



Σας φιλώ...


                                                         *Vailie*

47 σχόλια:

  1. Αχ!Ζουμπούλια, τ΄αγαπημένα μου...Μοσχομυριστά!!!Τι γλύκας ο μικρός!!!!!!!!!!!!!.Να τον χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα! Ο...μικρος ειναι...κοριτσακι!!! Η Σοφούλα μας! Ευχαριστωω!!!! ;ο)

      Διαγραφή
  2. Τέλεια είναι όλα, αλλά το πιο όμορφο το άφησες για το τέλος!!! Κούκλος είναι! Να τον χαίρεσαι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μωβακι μου! Μα ειναι η Σοφουλα μας!!! Πλακα δεν εχει? Ολο γκριματσες ειναι αυτο το παιδι! χαχα!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα.....ειδικά τα ζουμπούλια!!
    Ολα υπέροχα:)
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο μηνα με χαρα σαν τα λουλουδια σου
    το τελευταιο ειναι το ομορφοτερο και για φιλιμα
    να χαιρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου...Σε ευχαριστω για την βολτούλα απ΄το σπιτακι μου! Κοψε ενα κυκλαμινο για σενα....
      Φιλια!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα είναι τα λουλουδάκια σου! Κι εγώ ανυπομονώ να μεγαλώσουν τα σποράκια που έβαλα στις γλάστρες μου να πρασινίσει ο τόπος να γεμίσει χρώματα το άχαρο μπαλκόνι μου!
    Πήρα κι εγώ φραουλίτσες για τη μικρή μου! Για να δούμε, θα φάμε από τη δική μας σοδειά; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,τωρα που ειναι ανοιξη να δεις για ποτε μεγαλωνουν!!! Αμα τα βλεπει και λιγο ο ηλιος...ουου!θα πρασινισει ο τοπος απο τη μια νυχτα στην αλλη!
      Κι εγω περιμενω να δω τι συγκομιδη θα εχουμε! ΚΑθε χρονο σχεδον παιρνω νεες ριζουλες φραουλες,μα κατι τους κανω και ποτε δεν αντεχουν να βγαλουν και την επομενη σαιζον!
      >Φιλια<

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα!! Ειχες τοσα πολλα λουλουδια στο μπαλκόνι; Δεν το ειχα καταλαβει!! Αμα εισαι εισαι ασχετος με τη φυτολογία, θα μου πεις, που να το καταλάβεις; Βάλε κανενα κοκαλακι στη Σοφία για να μην υπαρξουν άλλες παρανοήσεις!! Φιλάκια!! Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κι αλλα λουλουδια και φυτα και δεν τα εβαλα για να μην μακρυνει κι αλλο η αναρτηση!χαχα!!!
      φιλακια! Ευχαριστω για την βολιτσα!;ο)

      Διαγραφή
  7. Τί ομορφιές!!!!
    Καλό μήνα Vailie μου! Τα λουλουδάκια σου όλα πανέμορφα και οι φραουλίτσες με την κερασούλα σου ζηλευτές!
    Καλά τι να πω για το τελευταίο ζουζουνάκι;Μια γλύκα για φίλημα....
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Θεανω μου! Η κερασουλα μαλλον θα παει στον κηπο τελικα...:ο/ Ελπιζω τουλαχιστον να πιασει γιατι αλλιως θα παει χαμενη!
      και ηθελα τοσο να λουλουδισει στο μπαλκονι μου....

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα τα λουλουδάκια σου!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν... αυτό το τελευταίο λουλουδάκι μου άρεσε περισσότερο από όλα τα άλλα!!! Τι ποικιλία τριαντάφυλλου είναι ??? χι χι χι ....

    Πολύ ωραία τα λουλούδια σου αγγελέ μου, αυτοί οι κατηφέδες δεν μου φτουράνε, κάθε φορά θα δω το φυτό στο στόμα του σκύλου!! μα τόσο νόστιμα είναι??

    Να τα χαίρεσαι όλα κοριτσάκι μου
    σε φιλώ και Καλό Μήνα να έχεις!!!

    υγ. αυτό με τα πον πον πολύ μου άρεσε, θα το κάνω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινα μου...η ποικιλια αυτου του τριανταφυλλου λεγεται "morning elf" γιατι κατα τις 5-5.30 καθε πρωι βαζει τα μαυρα κλαμματα της για να την παρω στο κρεβατι μας και μετα ροχαλιζει και δεν μπορω να ξανακοιμηθω....χαχαχα!
      Οι κατηφεδες μου μυριζουν πικρα,απορω κι εγω πως τα μασουλαει...
      Το νημα για τα πον-πον καλο ειναι ναναι μοχερ ή αλλο χνουδωτο για να κανει συννεφακι γυρω απο καθε μπαλιτσα!
      Φιλια και καλο μηνααααα!!!!

      Διαγραφή
  10. ιαως σε κολλησα λιγο απο τη μαγεια μου μιας και απο οτι βλεπω ηδη ελαβες μερος στον επομενο διαγωνισμο!!!
    αλλη φορα η ξεχνας να αφησεις το λινκ σου!
    φιλια! καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γελασα με το "σουσουραδα"!!!!
    ετσι λεω τους γιους μου και τους μαθητες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχες φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!πανέμορφες εικόνες!!καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια γατοοικογενεια καλο μηναααα!!!

      Διαγραφή
    2. ωωωω ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!χιιχιχι!!!!!!!!!meeeeeeeeeeoooooooooooooow!!! =^.^=

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες εικόνες!!
    Τ' αγόρι μου ζήλεψε τις φραουλιές...φυσικά και εγώ...
    Τρομερή ναζιάρα η μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,η αναμονη για αυτες τις φραουλες ειναι μεγαλο τιμημα.... Αλλα σιγουρα αξιζει τον κοπο γιατι μονο το αρωμα τους μου φερνει...ξερεις τι στο στομα!!! Φυσικα ο μπαμπας μας εχει μεριδιο στο φραουλογευμα...χαχα!
      Να βαλετε κι εσεις,γινονται ευκολα,αρκει να μην τις ξεχασετε να τις ποτισετε! Θελω να φτιαξω κατι καποια στιγμη και να κρεμονται οι παραφυαδες και οι κατακοκκινες φραουλιτσες! Καϋμο τοχω....ισως φετος τα καταφερω! ;ο)

      Διαγραφή
  14. Hola unas flores muy bonitas, pero la ultima es la mejor, buena semana, un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί όμορφα και ασυνήθιστα λουλουδάκια έχεις Βάλια μου;!!!Το πιο όμορφο λουλουδάκι σου όμως το έχεις στον κουβά!!!πότισέ το και με τα φιλάκια μου!!!γλυκούλι μου εσύ!!!Καλό σας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χΑχαχα!!! Ναι...στον κουβα!Το ποτιζω φιλια καθε μερα να μεγαλωνει και να γινει γερο...μεσα του!!!
      Σε ευχαριστω γλυκια Φανη μου!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα τα ανοιξιάτικά σου μπαλκονάκια. Να χαίρεσαι να πίνεις τον καφέ σου σε αυτά. Να γεμίζουν τα μάτια σου από τα υπέροχα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑι,καλο μου καρουζελ...Γεμιζουν τα ματια μου χρωματα κι αρωματα... Πινουμε ωραια καφεδακια με το παλικαρι στη βεραντα μας,ειναι αληθεια...
      φιλια!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!τι όμορφες εικόνες!!!Υπέροχα λουλούδια...Γλυκύτατη και η μικρή να τη χαίρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΟΥ ΣΚΕΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ.ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΓΩΣΑΝ,ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΕΤΑΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ.ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΝΕΩΣΑ ΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΜΟΥ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΑΝ ΤΙΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.ΕΜΕΝΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ ΑΜΑ ΒΛΕΠΩ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ,Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΛΟΞΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ.ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Υ.Γ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καταλαβα...κι εσυ τρελλαμενη με τα λελουδα και ο ανηρ φωνασκει... Παντως μια χαρα σκετη απολαυση ειναι ο κηπος σου (τον εχω απολαυσει στο κηπολογιο...χιχι!)
      Ναι, αργησα λιγο να κανω την αναρτησουλα μου με την καρτουλα σου... Μου την εχουν πεσει απο παντου και δεν τα προλαβαινω μεσα στα χρονικα πλαισια που πρεπει...:ο(
      Νομιζω οτι εχω αναλαβει πολλα τωρα τελευταια και εχω χασει τον μπουσουλα!
      θα επανορθωσω...

      Διαγραφή
  19. Γεια σου vailie,τι όμορφα που είναι τα λουλούδια σου!Έχω έρωτα με την κηπουρική και τα φυτά!Πες μου οτι τα κοιτάς κι εσύ κάθε πρωί να δεις πόσο έχουν μεγαλώσει!Τα χρυσόψαρα τα έφτιαξα από πολυμερικό πηλό.Περιμένω να δω τον νεραιδόκηπό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα κοιταω?... Στανταρρρ!!! Καθε πρωι ανοιγω εγω τα πανζουρια μας και χαζευω για λιγο τα λουλουδακια και τα φυτουλια μου! Το απογευμα που γυριζω απτη δουλεια, μολις συντονισω τις μικρες, βγαινω να τα χαρω περισσοτερη ωρα, να τα ποτισω,να τα χαϊδεψω, να τους μιλησω, να τα φωτογραφισω για να τα εχω για παντα!....
      Αρρωστια...!!! :οp
      Τα χρυσοψαρα θαθελα να τα δω και σε κοντινο πλανο! Ειναι σαν αληθινα στις φωτο σου! Μπραβο! Και καλως ορισες στο σπιτακι μου!
      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  20. Βάλια μου ήρθα στο μπλογκάκι σου να σ'επισκεφτώ και διαπίστωσα ότι εδώ και καιρό δεν ενημερώνομαι για τις αναρτήσεις σου...Αυτό έχει ξαναγίνει και δεν ξέρω τι να κάνω για να το διορθώσω...
    Για το μπαλκόνι σου δεν έχω λόγια..Έχεις τόσα πολλά λουλούδια ε?Μπράβο σου που τ'αγαπάς και τα φροντίζεις!Τα δικά μου χαλάνε τον Χειμώνα και την Άνοιξη πρέπει ξανά από την αρχή να τ'ανανεώσω!!
    Το πλάσμα εκείνο μέσα στην λεκάνη,το ζουλάς καθόλου???????Είναι μεγάλη φατσούλα!!!Καλό βράδυ κοριτσάκι και να είσαι καλά!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοσχοβόλησε ο τόπος! Χάρμα οφθαλμών είναι τα λουλούδια σου!
      Νάσαι καλά και να την χαίρεσε την ζουζούνα σου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. καλως ηρθες Χρυσουλα μου στο μικρο μου σπιτακι!Χαιρομαι που σου αρεσαν τα λουλουδακια μου!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
    3. Λαμπρινη μου, δεν ξερω τι συμβαινει με τον μπλογγερ! Ουτε καν καταλαβαινω τι διαληψεις παθαινει ωρες ωρες!
      Κανω μεγαλες προσπαθειες να σωσω τα λουλουδια μου καθε χειμωνα! Φετος νομιζω την πατησε ο αγαπημενος μου Μπεντζαμιν και εχω καταστενοχωρηθει...
      Το θεμα της ανοιξ.ανανεωσης καθε χρονο προσπαθω να το περιοριζω οσο μπορω γιατι ειναι και οικονομικο το θεμα,αλλα γιατι και το παλικαρι μου δεν αντεχει να βλεπει γλαστρακια-γλαστρακια παντου γυρω.
      Βεβαια φετος νομιζω το εσωσα με την ραφιερα της φωτογραφιας,οπου και συγκεντρωθηκαν καμποσα...γλαστρακια! με μεγαλη μου εκπληξη τον ακουσα να λεει οτι του αρεσει!!!
      Την μικρη μου μελισσουλα που ζουζουνιζει ολημερις οχι μονο την ζουλαω...την ρουφαω!!!εκεινο το λαιμουδακι...μιαμ!μιαμ!μιαμ!
      φιλια και συνεχισε τις ομορφες κατασκευες! Εισαι μια τρελλομαμα κι εσυ,οπως κι εγω!ΧΑΧΑΧΑ!;ο)

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα...γεμάτο το μπαλκόνι σου χρώματα και αρώματα!
    Ο κουβάς όμως με τη Σοφούλα είναι ...καταπληκτική φωτογραφία!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια και χαρα σου Δημητρα! Η Σοφια παιρνει αυτη τη γκριματσα οταν της λεμε να βγαλει μια φωτογραφια1 Εχει πολλη πλακα! Ο κουβας ειναι ενα απο τα αγαπημενα της παιχνιδια! Ετσι και τον βρει αδειο...χωθηκε μεσα!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Τα λουλουδάκια σου είναι υπέροχα,τόσο χρωματιστά και χαρούμενα, αλλά όσο όμορφα κι αν είναι κανένα, κανένα δεν πιάνει σε ομορφιά τη μικρή ζουζού στο κουβαδάκι!!! Είναι τρέλαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πωπωπωπω... γέμισα χρώματα, αρώματα και άνοιξη μ' αυτή σου την ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή