Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Εν όψει του Πάσχα!

      Καλησπέρααα!!! 
 Εύχομαι να μου είστε όλοι και όλες καλά!
     Το Πάσχα πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς. Από εκεί που ήμασταν μέσα στα κρύα και την βαρυχειμωνιά, ξαφνικά πλημμυρίζουν οι κήποι, τα μπαλκόνια, λουλουδίζουν όλα, έρχεται το Πάσχα, εμφανίζονται κουνελάκια, αυγουλάκια, λαμπάδες, κατασκευές παντός είδους...Ένας οργασμός της φύσης και των εν δυνάμει καλλιτεχνών!
 Και τώρα ΔΕΝ προλαβαίνουμε τις μέρες μας! 
 Τι να πρωτο-μαζέψω? Το σπίτι που θέλει την ανοιξιάτικη καθαριότητά του?Το γραφείο που ντε και καλά και σώνει ΠΡΕΠΕΙ λέει να μετακομίσουμε  το Σ/Κ της γιορτής μου και μας έχουν βγει τα χέρια να κουβαλάμε κούτες και γραφεία,χώρια την τρέχουσα δουλειά? (Μήπως να κάνω χρήση της ονομαστικής άδειας που λόγω του ότι είναι Κυριακή η γιορτή μου δεν την παίρνω ποτε???χαχαχα) Την γιορτή μου, που θέλουμε να καλέσουμε συγγενείς και κουμπάρους να το χαρούμε και με βλέπω να έρχομαι μετά το φαγητό κυρία, μετά την μετακόμιση, μέσα στην μπίχλα, να τρέχω για ντους  κατά τ' απόγευμα...  Και πασχαλιάτικο στολισματάκι, πάει κι αυτό? Ποιος θα μαγειρέψει? ποιος θα στολίσει? Πως να περιποιηθώ τους καλεσμένους μου? Και το παλικάρι μου που θα ρθει, τι αχούρι σπίτι να βρει?...του υποσχέθηκα ότι θα χει ντυθεί στα πασχαλιάτικα, μα μόνο που έπλυνα τις κουρτίνες! Όχι τζάμια δεν θα προλάβω, μα ούτε να μαζέψω τα 6 πλυντήρια ρούχα που κοιμούνται σε καναπέδες και καρέκλες (και μόλις τελείωσε άλλο ένα...κλαψ!)  
    Όσο για τις τρεις σουσουράδες μου...δεν σας λέω τίποτα! Ένα δωμάτιο ήταν κάπως μαζεμένο (το δικό τους) και μέσα σε μισή ώρα απόψε έγινε λαμπόγυαλο (σπασμένο), έφυγε η Σοφία από το σκαλί κι έσκισε τα χειλάκια της κι εγώ μετά από λίγο χτύπησα με το κεφάλι της Συνεσίας κι έσκισα κι εγώ τα χειλάκια μου. Μας πήρανε τα αίματα....

  Και αφού σας γείωσα με την καθημερινότητά μου...και για να ξορκίσω το κακό λοιπόν κι εγώ, μπαίνω στο μάτι του κυκλώνα και κάθομαι να κάνω μια αναρτησούλα!!! Επειδή δεν έχω χρόνο, αλλά μου αρέσουν τα δύσκολα! Κι επειδή, αν δεν πιεστώ χρονικά δεν κάνω (σχεδόν) τίποτα....VOI  LAAAAA!!!!!

                                        ..............................

Σήμερα θα σας δείξω κάποιες δημιουργίες μου πρόσφατες που έγιναν κυριολεκτικά μεταμεσονυκτίως στην τούρλα της...Δευτέρας !(την προηγ. βδομάδα).
 Ήταν για ένα μπαζάαρ στην επαρχία και κάποιες από αυτές στολίζουν ήδη κάποια σπιτάκια!
    Πρώτα έφτιαξα  από κρεμάστρες συρμάτινες (να ναι καλά η Ρένα που μας άνοιξε τα μάτια) ένα στεφάνι, μετά το τύλιξα με πολλές εφημερίδες να ναι φουσκωτό και τέλος με το glue-gun μου του κόλλησα ξερό χόρτο (ή αλλιώς ράφια). αφού κατέκαψα τα δάχτυλα μου , μιας και απ'τη νύστα αλλού στόχευα κι αλλού κόλαγα...Αουτς!




Αφού έφτιαξα 3 τέτοια "σώματα", πήρα φελτ σε διάφορα χρώματα και έκοψα για να φτιάξω λουλούδια και φύλλα. Σύντομα  τα στεφανάκια μου ήταν κάπως έτσι...






             κι έτσι...                                                 κι έτσι...




 Έφτιαξα και δυο φαναράκια!
 Ε, χμμμ... μου βγήκαν λίγο κοριτσίστικα....χιχι!




 

                          Δεν είναι γλυκούλια τα καρώ φιογκάκια?
 Έχει και χρυσόσκονη πάνω του, μα δεν βγήκε στις φωτο...





        Και μετά σειρά είχαν τα βότσαλα...ναι, αυτά της θάλασσας!
 Ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα, φελτ από κάτω σε ταιριαστές αποχρώσεις και υγρό γυαλί από πάνω!
  Τα βότσαλα αυτά είναι τα κλασσικά πρες-παπιέ. Που βάζουμε πάνω από τα χαρτιά στο γραφείο μας για να μην τα παίρνει ο αέρας. Το φελτ -τσόχα είναι μια δική μου πατέντα (αν το κάνει και κάποιος άλλος, απλά δεν το ξέρω...) και  το βάζω από κάτω για να μην γδέρνεται πάνω στο γραφείο και για να μειώνεται ο γδούπος της μιας επιφάνειας πάνω στην άλλη. Επίσης το υγρό γυαλί είναι απλώς μια πολύ καλή προφύλαξη της εικόνας και δίνει αυτό το κρυστάλλινο εφέ και όχι απλά πέρασμα με το βερνίκι.
    Απολαύστε τες!



Πανσέδες...



Πάπια με τα παπάκια της (η φωτό την αδικεί πολύ...)



  Music & Romance...




 Just romance....



       Αγαπημένοι κοκκινολαίμηδες (τα κλαδάκια είναι αληθινά κι ενσωματώθηκαν στα ποδαράκια των πουλιών).




Ανοιξιάτικα λουλούδια με χρυσόσκονη...
(στην πραγματικότητα ήταν πολύ πιο όμορφη,το μεγάλο λουλούδι ήταν λιλά κι έδενε πολύ με τη μωβ τσόχα) 




 Αγαπησιάρικες πασχαλίτσες




Σαν καπελάκι...




 Ένα κασκόλ με νήμα καν-καν.




 Κι άλλο ένα....
...........................................................................................

   Και παρακάτω, έχω υποσχεθεί σε κάποιες μπλογκόφιλες να σας δείξω  τον νεραϊδόκηπο που φτιάξαμε με τα κοριτσάκια μου πέρυσι την Άνοιξη... 
 Ένα αγαπημένο, μα ραγισμένο πια πυρέξ, λίγο χώμα, ένα ξύλινο πουλόσπιτο με ντεκουπάζ, φυτά απ'την αυλή μας, πανσέδες απ'το φυτώριο, μπάνερ από καλαμάκια σουβλακίων, με λουλούδια βουκαμβίλιας (που αποξηράνθηκαν κι έμειναν έτσι για μήνες), βοτσαλάκια-μαγικά μανιτάρια  που φτιάξανε οι μικρές μου,ξωτικά και...playmobil φυσικά! ;ο)









   Α, κι ένα πασχαλινό λαγουδάκι!!!    -sorry για τις φωτο- 
Το έχω φτιάξει με το μανίκι από ένα μωρουδίστικο μπλουζάκι των παιδιών μου (δεν μπορούσα να το αποχωριστώ! Δεν έχει τέλεια χρώματα?Σαν καραμελίτσα!) 






                               'Εχει και ουρίτσα πον-πον!  :οp






     Ελπίζω κάποια στιγμή φέτος να του φτιάξω κι ένα φιλαράκι με το άλλο μανικάκι, αρκετά έμεινε μοναχούλι κι αυτό....




Φιλιά πολλά και σβουριχτά! Μμμμματς!




 Καλό σας βράδυ....πάω να χωθώ-χαθώ στην πεζή μου πραγματικότητα!
 Δεν ξέρετε όμως τι μουσική θα ακούω διπλώνοντας ρουχαλάκια....


                                                          *vailie*




 Υ.Γ: Γιατί απλά θα κρυφτώ και πάλι πίσω από τις νότες θα βάλω τα φτερά μου και θα.....δραπετεύσω.....!
 Ακολουθήστε με, αν το αντέχει η καρδιά σας!
                                                

39 σχόλια:

  1. Χωρια οι δεκάδες κατασκευες που μου'ρχονται στο κεφάλι και οι ιδεες που βλέπω,μα και δικες μου εμπνεύσεις.
    Σκανε σαν πυροτεχνήματα μέσα μου και το μονο που νοιώθω τελικα ειναι σχεδον πονος που δεν μπορω να κατσω κατω και να δημιουργησω....
    Συγγνωμη αν σας στεναχωρησα λιγο με αυτη μου την περιεργη αναρτηση αποψε!
    ΠΙΕΖΟΜΑΙ ΠΟΛΥ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!! :ο(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα...πατάω και εγώ περίεργη να ακούσω τι μουσική ακούς,
    φοράω το ακουστικό και ακούω την δική μου και λεω δεν μπορεί! μπλοκάρει το blog και γίνεται αυτό!
    Καλά με τρέλανες απόψε, δεν θα αφήσω βότσαλο για βότσαλο στον κήπο και πάνω που έλεγα να τα σηκώσω γιατί θέλει ανανέωση το υπόστρωμα που βάζουμε για τα χορτάρια! θα ψάχνουν να βρουν τα βότσαλα και θα τους δίνω τα πρες-παπιέ!!χαχαχα
    Γεια στα χέρια σου , με έκανες να ζηλέψω και θα βάλω μπροστά το εργαστήρι μου να φτιάξω τίποτα... αρκετά τεμπέλιασα όλο τον χειμώνα!!!
    φιλάκια vailie μου
    αν είναι να κάνεις τόσο όμορφα και να πιέζεσαι ...πιέσου κι αλλο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. yg. καλάάά....
      εγώ γράφω σε εσένα και εσύ σε εμένα ....ταυτόχρονα!!!
      ααααααααχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. :ο)
      Ειδες?επικοινωνουμε....χαχαχα!
      τωρα ομως τιναξα τα πεταλα!(σαν παλιαλογο...) και παω για υπνο!
      φιλια....

      Διαγραφή
  3. Μα τι υπέροχα πράγματα!!
    Η μία δημιουργία σου καλύτερη από την άλλη!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τώρα αν πω ότι δε σε καταλαβαίνω και δεν νιώθω την πίεσή σου... Έτσι ακριβώς ήμουν και τώρα χαλάρωσα. Μην μασάς όμως, αφού κατά βάθος το ξέρεις ότι στο τέλος όλα θα γίνουν. Μπορεί εσύ να μην μπορείς να πάρεις τα πόδια σου, αλλά θα τα κάνεις όλα και μάλιστα στην εντέλεια!!
    Όσα έφτιαξες είναι υπέροχα. Τι όμορφο το νεραϊδοχωριό των κοριτσιών!
    Καλά έκανες και δεν πέταξες τα μανίκια με τα υπέροχα χρώματα!!! Το λάτρεψα το μικρό λαγούδι.
    Κοριτσάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου, κι εσύ να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Φιλιά και κουράγιο, όλα θα γίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ξερω ποσο δικιο εχεις...το παθαινω καθε φορα σχεδον!
      και το αστειο ειναι πως δεν θελω καν να γιορτασω!!!! χαχαχα!
      Θα τα καταφερω...που θα παει?!
      Χαιρομαι που χαλαρωσες τωρα μετα το παρτυ υπερπαραγωγη! Ηταν καταπληκτικοοο!!!!Γεια στα χερια σας!
      Ευχαριστω! ;ο)

      Διαγραφή
  5. Της νύχτας τα καμώματα ... μια χαρά τα βρίσκω και πολύ ωραία, θα έλεγα! Αφού πρόλαβες κι έφτιαξες τόσα πραγματάκια είσαι αετός! Όλα θα γίνουν, μην στενοχωριέσαι! Ε, και αν δεν γίνουν, δεν πειράζει και πάλι! Δεν περνάμε και εξετάσεις ... Φιλιά πολλά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ,καλη μου πριγκιπισσα...Ευτυχως δεν περναμε εξετασεις, μα το'χω καυμό να κανω ενα παρτυ στον κηπο με το στολισμα και το αρτ ντε λα ταμπλ που του αναλογει, γιορταρες μερες!!! Αλλα καθε χρονο κατι γινεται και δεν τα καταφερνω....
      Ευχαριστω παντως για τις ευχες!φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Όλες παιρνάμε τέτοιες περιόδους! Μην στεναχωριέσαι, θα περάσει κι αυτή... Όλα όσα μας έδειξες είναι φανταστικά!!! Ο νεραϊδόκηπος και τα βότσαλα μου έκλεψαν την καρδιά! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς...περνάμε ήθελα να πω, με εεεεεεεεεεε...χαχαχα...

      Διαγραφή
    2. Ναι, μωβακι μου! περιμενω να περασει!...απο πανω μου, μα θα περασει!!!!χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  7. Με προβλημάτισες.
    Ειλικρινά.
    Από ένα σημείο και μετά η πεζή πραγματικότητα είναι το αγκυροβόλι μας και αυτό δεν είναι κατά ανάγκη κακό.
    Με πολύ συμπάθεια.
    Στέλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, δεν ειναι κακο, χρειαζεται και ειναι και απαραιτητη,μην σου πω! Απλα μου επεσαν μαζεμενα τον τελευταιο καιρο και πρεσσαρομαι να τα προλαβω ολα!
      Φιλια κι ευχαριστω που περασες! ;ο)

      Διαγραφή
  8. Βάλια μου των Βαΐων γιορτάζεις???

    χρόνια σου πολλά και προσοχή στα ατυχήματα

    Όσο για τις κατασκευές σου πανέμορφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενακι, ευχαριστω πλυ πλυ! Το ονομα μου ειναι Βαγια (οχι Βαλια) και γιορτάζω των Βαϊων!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι δημιουργιες μου1
      Μακια!

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σπυριδουλα με τα ωραια σου (λογια!) χαχα! Φιλαακιαααα!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα κι από το δικό σου χώρο... Εχεις όμορφο χώρο ωραίες δημιουργίες ... ειδικά αυτά τα μωβ μου αρεσαν πολυ μιας και το μωβ ειναι το αγαπημενο μου χρωμα ... γραφτηκα αναγνωστρια σου σ αυτο το μπλοκ θα γραφτω και στο αλλο...

    Καλώς σε βρίσκω και γω... Ευχαριστώ που παρόλο που πρώτη φορά μου γράφεις έχεις όλη την καλή διάθεση να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό μου....
    Οι οδηγίες , το θέμα και η διάρκεια του διαγωνισμού εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/03/blog-post_4.html
    Φιλούθκια... θα τα λέμε ναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου το αλλο μπλογκ δεν το εχω χρησιμοποιησει ακομη!
      Ευχαριστω παντως! Ειδα ηδη τον διαγωνισμο σου! Φιλια πολλα και καλες βουτιες στα αλμυρα νερα...

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες κατασκευές! Η μία ομορφότερη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου βγάζω το καπέλο!!!Πως προλαβαίνεις με τόσες δουλειές να κάνεις τόσες κατασκευές είναι ανεξήγητο!!!
    Τα θερμά μου μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον ειναι η κινητηριος μου δυναμη... Ουτε εγω μπορω να το εξηγησω ακριβως...
      Ευχαριστω και φιλακια....;ο)

      Διαγραφή
  13. Hola que cantidad de trabajos, tan guapos, no se de donde sacas el tiempo, las piedras me gustan mucho, un abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εν όψη του Πάσχα σε έχει πιάσει τρέλα....Κάτσε παιδί μου να ξεκουραστείς που έχεις γίνει κανονικό πατίνι!!! Καταρχήν περαστικά σας με τα χτυπήματα και τα ατυχήματα....αχ αυτά τα τρομακτικά παιδιά και οι κουτουλιές....κι ύστερα, άσε το σπίτι στην ακαταστασία του και με την πρώτη ευκαιρία κοιμήσου και ξεκουράσου, όλα θα γίνουν...μα εσύ έχεις γίνει λάστιχο!!! Τόσα πράγματα που φτιάχνεις μα τι ενθουσιασμό και κουράγιο έχεις μπράβο βρε κοριτσάκι μου!! Όλα είναι τέλεια και τα στεφανάκια και τα υπέροχα βότσαλα , αλλά περισσότερο από όλα λάτρεψα το λαγούδι μανίκι!!! φανταστικό....Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου στην ανάρτηση μου...μου ζέστανες την καρδιά και μου έφερες δάκρυα στα μάτια.Να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι τις σουσουράδες σου!! Φιλιά και πολλές ευχές για υπέροχες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου, καθε Πασχα νομιζω με πιανει ενας πανικος να τα προλαβω, γιατι πρεπει να ναι ολα ετοιμα μια εβδομαδα πριν το Πασχα, αφου τοτε ειναι η γιορτη μου!
      Φετος εκατσε και η μετακομιση και ηρθε κι εδεσε!!!
      Ευτυχως μπηκε μια σειρα στο γραφειο και θα παμε λιγο αυριο το πρωι και μετα παπαλα!
      και ειμαι τοσο χαρουμενη γιαυτο που σημερα θα κανω το σπτακι μου και αυριο τα ψωνια και τα στολισματα και την κυριακη θα χαρουμε τους αγαπημενους μας!!!
      Ελπιζω να μην γελαει καποιος εκει ψηλα με τα σχεδια μου....
      Φιλια κι ευχαριστω για την συμπαρασταση!

      Διαγραφή
  15. Αγαπη μου γλυκιά, αν δε θέλεις να γιορτάσεις ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!! Πρεπει να σκεφτείς επιτέλους και τον εαυτό σου!!! Γιόρτασε όταν επιστρέψετε. Μπορείτε να κάνετε τη γιορτή του Γιώργου και τη δικιά σου μαζί.Εχει δίκιο η Κα, άσε το σπιτι να πάει να.....(εντάξει,εκείνη δεν το'πε ακριβώς έτσι!) Ειμαι να σκάσω έτσι που σε βλέπω να τρέχεις. Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζουζουνα μου, σε ευχαριστω για το σχολιο και το μνμ! Ειναι πολυ σημαντικο και παρηγορο και με βοηθησε πλυ-πλυ το να ξερω οτι με σκεφτεσαι την ωρα που ειχα αναγκη!
    Φιλια στα μουτρα σου και ρ/βου σε καμια βδομαδουλαααα! πωπω πως περνανε οι μερες....
    ;ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΒΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ.ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΕΣ ΩΡΑΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ ΚΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΟ.ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!ΠΑΩ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ !!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου νασια μου! πωπω! Ολα αυτα τα κανω εγω,ε?χαχα! :ο)
      Σε παρακολουθω πλυ πλυ καιρο, μα δεν σου αφηνω συχνα σχολιο ειναι αληθεια...
      Ευχαριστω για τις ομορφες ευχες!
      καλο Πασχα να εχουμε!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφα που είναι ΟΛΑ!!!! Τα τελευταία δύο δε, εξαιρετικές ιδέες!!!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία, όμορφη ατμόσφαιρα και υπέροχη διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ανεραϊδα μου! Καλο πασχα να εχουμε! Φιλια!!!

      Διαγραφή
  19. Τι να πρωτοθαυμάσω! Τα στεφανάκια σου πανέμορφα! Οι πετρούλες σου υπέροχες! Αυτό που κλέβει όμως την παράσταση είναι το λαγουδάκι!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχαχαχαχα... Πού να είχες και χρόνο δηλαδή... Είναι πραγματικά πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, αλλά αυτό το μανικολαγουδάκι με ξετρέλανε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή