Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ......

Γεια και χαρά στην μπλογκογειτονιά!!!
Κατ'αρχήν, να πω πολλάαααααααα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ στην αγαπημένη μου Αγαθή (byagathi.blogspot.com) και στην γλυκιά μου  Αλέκα (apotinaleka.blogspot.com) που μου χάρησαν  αυτό το βραβειάκι!

Αχ, τι χαρά και έκπληξη μαζί...... Είμαι τοοοσο χαρούμενηηη!!!
 Η χαρά όταν την μοιράζεσαι γίνεται διπλή χαρά! Γι'αυτό κι εγώ θα χαρίσω αυτό το βραβείο για "μικρά" σπιτάκια  (κάτω των 200 αναγνωστών)στα εξής καλά παιδάκια:
*kapaworld.blogspot.com
*fraulitsasworld.blogspot.com
*elenfly.blogspot.com
*xeirodimiourgies.blogspot.com
*jennysdreamylife.blogspot.com
 Με γεια και με χαρά σας ! Να τους χιλιάσουμε!!!  ;ο)

...............................................................................................................................................................

 Και ας περάσω σε κάτι άλλο τώρα!
Όπως όλοι, λίγο-πολύ, έτσι κι εμείς στολίσαμε την προηγούμενη εβδομάδα το σπιτάκι μας στα γιορτινά του με πρωτοστάτη φυσικά το έλατό μας!  Τα τελευταία χρόνια έχουμε δημιουργήσει κάτι σαν παράδοση: καλούμε τα αδέρφια μας και τους γονείς και το στολίζουμε όλοι μαζί! Ιδίως τώρα που έχουν ξεπεταχτεί και τα πιτσιρίκια μας, άλλο που δεν θέλουν για να  βρουν αφορμή να συναντηθούν και να παίξουν!
  Να ένα μικρό καλικαντζαράκι (η μικρή μου κόρη) βάζει και βγάζει το σκουφί της!
(είναι η κλασσική ακατανίκητη περιέργεια του αν θα ξαναμπεί το σκουφάκι στο κεφαλάκι άπαξ και το βγάλει!!!)
  Κι άλλα καλικαντζαράκια ξετρύπωσε ο φακός της μηχανής! Απ'τα μουτράκια φαίνεται πόσο καλά παιδάκια είναι...

................................................................................................................................................................
 Κι εδώ μερικά από τα αγαπημένα μου στολίδια...
Αυτά τα δύο τα κρατούσαν στα χεράκια τους δυο απ΄τις αγαπημένες μου ανιψούλες όταν ήρθαν να μας επισκεφτούν πέρυσι για τις γιορτές! Μπήκαν δειλά-δειλά  κρατώντας από ένα στολιδάκι η καθεμιά και ήταν τόσο γλύκες... Τα ματάκια τους τα 'λέγαν όλα... Τις γέμισα φιλιά..(πώς να αντισταθείς άλλωστε στα ζαχαροκόριτσα?)
 Τα παρακάτω στολιδάκια είναι ξύλινα και αγορασμένα εδώ και λίγα χρόνια από ένα μαγαζί που έφερνε πραγματάκια από την Γερμανία,όπου τα Χριστούγεννα έχουν ένα λίγο διαφορετικό χρώμα απ'ό,τι εδώ. Στα αστεράκια μου αρέσουν αυτές οι τόσες λεπτομέρειες...
            Το μικρό "πουλοσπιτάκι" το έκαναν φωλίτσα τους τα δυο σκιουράκια... σκουικ!
 Από το ίδιο μαγαζάκι, πλεγμένες χιονονιφάδες κι ένα μανιτάρι και κοκαλωμένα με κόλλα. Που θα μου πάει? Θα μάθω να τα φτιάχνω κι εγώ... Θέλω να φτιάξω αστεράκια και αγγελάκια και καμιά καμπανούλα και μανιτάρια φυσικα!... (μια αδυναμία στα μανιτάρια την βλέπετε,νομίζω...ε?) :ο)
 Κι εδώ έχουμε τις...καρδούλες μας! Μία για κάθε μέλος της μικρής μας οικογένειας...
  Ραμμένες  από ύφασμα κοτλέ και μάλλινο με μπαλώματα και κουμπάκια και κορδελάκι για να        κρεμιούνται από το δέντρο μας!
                        Μια για τον μπαμπά,μια για την μαμά και από μια για κάθε κοριτσάκι μας!
 Το σπουργιτάκι τρύπωσε κι αυτό να βρει καταφύγιο ανάμεσα στα κλαδιά του ελάτου μας,
  Να και δυο χιονονιφάδες από συρματάκια-καθαριστήρες της πίπας του μπαμπά μας! Τις φτιάξαμε πέρυσι μαζί με τις μεγάλες μου κόρες και μοιράσαμε και σε άλλα μέλη της ευρύτερης οικογένειας. Όταν είδα το παληκάρι μου να συνοφρυώνεται όμως, επειδή δεν έβρισκε να καθαρίσει την πίπα του...ε,τότε σταματήσαμε την παραγωγή.....χιχιχι!
  Αγαπημένα μου επίσης είναι αυτά τα αγγελάκια,που ποτέ δεν κρέμασα γιατί κάνουν παρεούλα στη νεραϊδομαμά. Μμμμμ,μήπως πρέπει να βγω προς αναζήτηση κι ενός τρίτου μιας κι έχω τρία κοριτσάκια? Εύλογος ο παραλληλισμός,δεν νομίζετε?    :-p
 Τα δυο δεντράκια με τους χιονανθρώπους,ένα τσόχινο κι ένα ξύλινο,είναι κι αυτά περσινά αποκτήματα και πλέον ανήκουν στα αγαπημένα της συλλογής μου! (εκτός από τα μανιτάρια,λατρεύω και τους χιονανθρώπους...)
 Τέλος, έκανα ένα δώρο πέρυσι στον εαυτό μου( γιατί δεν μπορούσα να περιμένω  να μάθω να πλέκω αστεράκια και καρδούλες amigurami για να την αποκτήσω). Πρόκειται γιαυτή την γιρλάντα που κοσμεί πλέον το προσκέφαλό μας...
                                     Ωχ! Τα καλικαντζαράκια άρχισαν πάλι τις σκανταλιες....
 Να και το δέντρο μααααας!!!! Και του χρόνου!Και του χρόνου!  Έχει κάποια κενά γιατί τα ζουζούνια έχουν μια τάση να βάζουν πολλά στολίδια σε ένα σημείο και η φωτο τραβήχτηκε πριν τα ανακατανείμω λίγο καλύτερα. Βασικά δεν έκανα πολλές αλλαγές,γιατί  δεν μου αρέσει να διορθώνω την φιλότιμη προσπάθεια των μικρών μας βοηθών. Έχουν την άποψη τους και μου αρέσει! Δεν είναι μόνο η μαμά που τα ξέρει όλα και τα κάνει σωστά, δεν θέλω να τους κόβω την έμπνευση και την χαρά...

Είναι όμορφο να βλέπεις να δημιουργούνται αναμνήσεις γεμάτες αρώματα, χρώματα,γεύσεις και ζεστές εικόνες πλαισιωμένα όλα με χριστουγεννιάτικες μελωδίες από Ρούντολφ,το ελαφάκι έως τον ανεπανάληπτο Σινάτρα...! Κούπες με διάφορα είδη τσαγιού και γλυκάκια που περιφέρονται, κάνα ποτάκι "on the rocks" για τους μπαμπάδες,τα παιδάκια που στολίζουν και...ξεστολίζουν(!) και οι μαμάδες που προσπαθούν να σώσουν τα κρυστάλλινα στολίδια από τους καλικάντζαρους!χιχι!
Αυτά για σήμερα καλές μου μπλογκόφιλες! Συγγνώμη αν σας κούρασα λιγάκι,μα πείτε μου πιο στολιδάκι να αφήσω "αν-ανάρτητο"? Θα μου παραπονιόταν...... και ο γλυκός μου χιονανθρωπάκος πάντα γελαστός,δίνει το παρόν λέγοντας με το χαμογελάκι του πως ΟΛΑ ΘΑ' ΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!
 Με το καλό λοιπόν, κι άγιες τούτες μέρες να μας βρουν με τις οικογένειες μας αγαπημένους,μονοιασμένους,υγιείς και με την ελπίδα στην καρδιά μας να γεννιέται σαν τον μικρό Χριστούλη!
  Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
      Μια ζεστή αγκαλιά σε καθέναν χωριστά.....................
                                     
                                                                      *Vailie*

15 σχόλια:

  1. κοριτσάκι μου...τι γλυκό πλάσμα είσαι...το μήνυμα σου με συγκίνησε τόσο πολύ!! Σε ευχαριστώ...για τη γλύκα που άπλωσες στην καρδιά μου....Ωστε τρεις κόρες...και τι όμορφη αυτή η μικρή εξωτική σου....τυχερή μανούλα!!Τα στολίδια σας είναι πανέμορφα, μου αρέσει το ότι συμμετέχει όλη η οικογένεια σας...πόσο τέλειο είναι αυτό! Το σπουργιτάκι που τρύπωσε στο δεντράκι σας το λάτρεψα!!!!Οι καρδούλες σας...πανέμορφες και τα μανιταράκια και οι πλεκτές νιφάδες.... Όμορφα που είναι τις γιορτές! Σφιχτή αγκαλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ....ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ ΦΟΒΕΡΕΣ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακι του χρόνου! ΝΑ είστε καλά με υγεία και ευτυχία! πολύ όμορφο το δέντρο σας, αλλά και όλα τα στολιδάκια. Όντως, πιο να παραλείψεις; Καλά, τα μουτράκια των παιδιών κλέβουν την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαζί...KaPa, εγώ σε ευχαριστώ που υπάρχετε! Για το ωραίο μπλογκ και την αγάπη,ζεστασιά και σύμπνοια που αποπνέετε σαν οικογένεια!Παρεπιπτόντως, γράφεις πολύ ωραία!
    ναι,έχω τρία ζουζούνια και δεν ξέρω ποια είναι η πιο ζωηρή! :οp

    @ Νένα, και σε σένα πολλές ευχές για μια όμορφη χρονιά! Είναι ωραία συνήθεια το να μαζευόμαστε για να στολίσουμε και πίστεψε με, έχουμε που στολίζουμε πολλά δέντρα στην οικογένεια!

    @ Ευαγγελία,πού να δεις αυτά τα μουτράκια την ώρα που κάνουν την σκανταλιά.... χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτον, συγχαρητήριαααα για το βραβείο!!!Να τους χιλιάσεις!! Δεύτερον,τα στολίδια είναι πανέμορφα όλα, αλλά ξεχώρισα τις καρδιές,τα σκιουράκια και τα δεντράκια με τους χιονάνθρωπους, εμ τι να κάνουμε;όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας!!χιχι!!Και τρίτον,το δέντρο γίνεται ακόμη πιο ωραίο,όταν το στολίζουν μικρά χεράκια!!!!!Φάτσες είναι όλα,να τα χαίρεστε Βαϊλί μου!!Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Αγαθούλα μου! καλές δημιουργίες!Φιλιά!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. vailie ειμαι χαρουμενη που κληρωθηκα να στηλω ενα στολιδακι σε μια μανουλα με τοσα... καλικαντζαρακια -εεε παιδακια ηθελα να πω-
    σε παρακαλω στηλε μου ενα e-mail και την διευθυνση σου για να επικοινωνησουμε
    να περασετε ομορφα τις γιορτες
    και του χρονου με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου να ειστε ολοι σας γεροι!!!
    Ειναι πανεμορφο το δεντρακι σας .... αλλά τα καλλικατζαράκια σας κλέβουν την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα,πανέμορφο το δέντρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ;;;;;;;;;;;
    vailie ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ , ΟΧΙ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕ , ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΑΣ!!
    ΜΗ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΥΤΟ!!!!!!!
    ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΝΟΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΚΠΕΜΨΕΙ SOS ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ!!!!
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΦΕ, ΜΟΝΟ ΤΣΑΙ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΤΣΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!'
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Vailie "κόλλησα" με την ανάρτηση σου!!! Μου άρεσε τρομερά ο τρόπος που εκφράζεσαι και ο τρόπος με τον οποίο μας παρουσίασες την πανέμορφη οικογένεια σου!!! Εύχομαι να στολίσετε το σπιτικό σας και του χρόνου με υγεία!!! Πανέμορφα όλα και όλοι!!! Να χαίρεστε τα ζουζούνια σας είναι αξιολάτρευτες φάτσες!!! Φιλιά!!! Μια νέα φίλη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσι μου, κορίτσι μου, μανούλα τριών κοριτσιών...!! Καλά το μικρό τι φάτσα;; Και τι ματάρες φτου φτου.
    Τι όμορφη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, τόσο ζεστή και γεμάτη από παιδικά γέλια. Πανέμορφα... τα στολίδια, το δέντρο, ο αγαπημένος αισιόδοξος χιονανθρωπάκος, όλα! Τα γερμανικά αστεράκια άπιαστα!
    Έχεις τόσο δίκιο για τις μυρωδιές, τις αναμνήσεις, τη θαλπωρή, τα γλυκάκια, το τσάι, την ωραία παρέα...
    Να χαίρεσαι τις γλύκες σου κι ευχαριστώ τόσο για το βραβείο, μου δίνει τόση χαρά, και παρόλο που το έχω ξαναπάρει, είμαι χαρούμενη που σκέφτηκες να μου το δώσεις!!
    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ! σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόοσο όμορφα σχόλια σας! με συγκινείτε...
    Καλως ήρθατε στο σπιτάκι μου. Εύχομαι να περνατε ωραία μαζί μου1 Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ειρήνη,δεν κατάλαβα αυτό με την κλήρωση που μου γράφεις. Πάντως το e-mail μου είναι: amolarte2@yahoo.gr (αυτό χρησιμοποιώ περισσότερο)
    Φιλιά κι ευχαριστώωω! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή