Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

                    🌷'Ανοιξη ήρθε ξανά...🌷


  Καλησπέρα ,αγαπημένοι, εκεί έξω!
Μετά από έναν δύσκολο Φεβρουάριο που ξεκίνησε πάλι με ίωση, αλλά και γιορτινές όμορφες & δυνατές στιγμές, τον στείλαμε από εκεί που ήρθε (ο γλυκούλης μου...) και μπήκαμε δυναμικά στον πρώτο ανοιξιάτικο μήνα για φέτος!!!

 








Κι εκεί που όλα έμοιαζαν όμορφα και η φύση άρχισε να ξυπνά από το χειμωνιάτικο λήθαργό της , αλλά κι εμείς αρχίσαμε να τεντωνόμαστε νωχελικά κάτω από τις πρώτες ανοιξιάτικες λιακάδες, να σου! ο κύριος κορωνα'ι'ός με τα δικά του.....






Να μην τα περιγράφω....τα ζούμε!

 



Θα κρατήσω την  συντροφιά μου αυτά τα πρωινά τα αλλοιώτικα....
Που το γραφείο μου βρίσκεται στο διπλανό δωμάτιο , εκεί που πληκτρολογώ όσο πιο σιγά μπορώ για να μην ταράξω τον ύπνο της κόρης μου...που κάνω διάλειμμα απ'τα της δουλειάς μοιράζοντας χάδια κ φιλιά στους αγαπημένους μου σε αυτόν τον περίεργο αποκλεισμό απο τον έξω κόσμο.... μόνο εμείς! Οι πέντε μας....
















Έχω πολλούς λόγους να νιώθω (μαζί με πολλά άλλα συναισθήματα βέβαια...) ευλογημένη και ευγνώμων για κάποια πράγματα που ήρθαν μαζί με αυτή τη συμφορά!!!

Χωρίς παρεξήγηση....τα έχουν πει οι αρχαίοι ημών πρόγονοι...

" ουδέν κακόν αμιγές καλού"!!!

Focus ON IT!!!


Αλλά η Πλάση όλη ζωντανεύει και δεν σταματά το όμορφο , τρυφερό κι ελπιδοφόρο έργο της!!!
Γιατί ξέρει ότι υπάρχει Κάτι πολυύυυ πιο Μεγάλο κ Δυνατό από έναν ακόμα ιό που τον άφησαν να τρομοκρατήσει έναν ολόκληρο πλανήτη!!!
Κ όχι άδικα!! Δεν είναι να παίζουμε με τέτοιες καταστάσεις!



Για μένα δεν με νοιάζει...γραμμένο τον έχω , όπως και πολλά άλλα!!!
 Μα νοιάζομαι για τους αγαπημένους μου και οφείλω να προσέχω γι'αυτούς!
(Και θα το αφήσω εδώ....καθώς έχω πλήρη επίγνωση του τι σημαίνει για πολύ κόσμο ο ερχομός και το ύπουλο περιδιάβημα αυτού του κακού ιού)



Μπήκε όμως και ο Απρίλιος και να , έφτασε και το Άγιο Πάσχα.....

 


Τι πιο ελπιδοφόρο μήνυμα???
Τι μεγαλύτερη χαρά για τον θνητό άνθρωπο??
Τι ανακούφιση να ξέρει ότι δεν υπάρχει πιο μεγάλο και πιο αληθινό από την ίδια τη Ζωή!!!

Μια έκρηξη ΧΑΡΑΣ  μέσα στα σκοτάδια!



Εκ γαρ θανάτου προς Ζωής.....
Και εκ γης προς Ουρανόν!!!



Πάσχα Κυρίου Πάσχα!!!
Κι εμείς λίγο καλύτεροι άνθρωποι....

Μήπως η στέρηση των υλικών, μας άφησε χρόνο να δούμε την ψυχή μας τελικά???

Ο γκιώνης λαλεί τα ήσυχα βράδυα , που η πόλη κοιμάται.....

Απολαυστική σιωπή..............
Απολαυστική γαλήνη..........
Σσσσσςςςςς...........


            🌸🐇🌸 Χριστός Ανέστη!!!🌸🐇🌸



                                               Από καρδιάς,
                                                  🐞μικρό Vailie🐞

5 σχόλια:

  1. πόσο ποιο όμορφα λόγια και πόσο όμορφες εικόνες..ο κορονοιός μας έκανε να αναθεωρήσουμε πολλά πράγματα, μας τσάκισε αχαχαχ και η Άνοιξη είναι ωραία, τα λουλούδια ανθίζουν, τα πουλάκια κελαηδούν..μόνο απολαυστικά??? φιλιά και χρόνια πολλά...να δεις οτι αυτό το Πάσχα θα το θυμόμαστε όλοι μας και θα το αναπολούμε...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφη μου μελισσουλα....σε ευχαριστω για τα σχολια σου!!! Γελασα που δεν ηξερες τι να ευχηθεις στην προηγ.αναρτηση!! Χαχαχα!!!
      Που κρυφτηκαν τα ιστολογια σου και εψαχνα τα ομορφα κακτακια σου ...???
      Ειπες να ξεκουραστεις λιγο???
      Ελπιζω τουλαχιστον να περνας απο δω να σε βλεπω....φιλακια ζουζουνενια μου!!! 🌼🐝

      Διαγραφή
  2. θα με βρεις σε αυτό το προφίλ vailie...γιατί πήγα σε δυο τρια νησιά έπιασα δουλειά και τώρα είμαι σε άλλο νησί..τρέχα γύρευε δηλαδή, αλλά έκανα ενα καινούριο blog και μπορείς να με βρίσκεις εκεί...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρωί φεύγω για δουλειά, βράδυ γυρίζω... αυτό το καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο αχαχ αλλά τις δημοσιεύσεις μου τις κάνω

      Διαγραφή
    2. Κουκλιτσα μου....θα σε βρω τελικα???
      Ο συνδεσμος δεν με παει σε νεο μπλογκ...
      Ή εγω χαθηκα στο διαδικτυο τελικα κ δεν βλεπω μπροστα μου???
      Οπως κ να εχει σου στελνω αγαπη φιλια κ ευχες απο καρδιας να μου εισαι καλα!!!
      (Τα κακτακια σου καλα???)
      Γλυκο φιλι απ'το μικρο Βαϊλί!🐞🍀

      Διαγραφή