Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020

 🤞  01-01-2020  🤞
~•~•~•~•~•~

Να που μπήκε και η νέα χρονιά!
Η νέα δεκαετία!!!
Με άλλη δυναμική , νέες προπτικές!
Μου έτυχε και το φλουρί!!!




 Η αλήθεια είναι πως δεν στάθηκα πολύ τυχερή  στο ξεκίνημά της....ή μάλλον, λίγες μέρες μετά , καθώς έπεσε κ έσπασε το κινητό μου έχοντας τα πάντα από επαφές , φωτογραφίες χρόνων , μηνύματα σημαντικά για μένα κ σημειώσεις αναντικατάστατες , κωδικούς, επικοινωνία , κλπ.
 Και αμέσως μετά άρπαξα κι ένα γερό γερό κρύωμα που με έχει ...τσακίσει (θα τολμήσω να πω) σχεδόν μια βδομάδα τώρα!
Αν και ακόμα πιστεύω ότι είναι καμουφλαρισμένο τεζάρισμα του οργανισμού μου.....πόσα να αντέξει ένας άνθρωπος μερικές φορές ???
Το δυσάρεστο στην υπόθεση είναι ότι δεν έχω κουράγιο να κάνω σχεδόν τίποτα (αλλά συνεχίζω να κάνω αρκετά , αφού όλοι οι υπόλοιποι στην οικογένεια έχουν γυρίσει σε κανονικούς ρυθμούς -σχολείο , γραφείο , διάβασμα , δραστηριότητες , κλπ).
Το ευχάριστο είναι ότι δεν έχω γυρίσει ακόμη στο γραφείο , οπότε χουχούλιασα λίγο τα πρωινά μόνη στο σπίτι , αν κ ήμουν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου...
Τεσπα..... δεδουλευμένα ειναι.....χρωστούμενα δλδ...
   
  ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Ας ονειρευτούμε μαργαριτάρια κ ας χαθούμε σε όμορφους κόσμους παραμυθένιους......γεμάτους τρυφεράδα κ έρωτα....
 Αυτά που φέρνουν τις καρδιές κοντά......πολύ κοντά....τόσο κοντά που να χτυπούν σαν μία......


Όνειρα μαργαριταρένια , όπως το ολόγιομο φεγγάρι εκεί έξω.....


                                          🥀 Μικρό Βα'ι'λί 🥀, 
που άλλα ονειρεύεται κ άλλα ζει....

10 σχόλια:

  1. ωΧ εντυπωσιακή είσοδο βλέπω έκανε το 2020! Μη σκας μικρό μου ονειροπόλο,κρυωμα είναι θα περάσει,απλά κοίτα να ξεκουραστείς γιατί καταλαβαίνω οτι ο οργανισμός σου είναι αποδυναμωμένος κι αυτό ειναι το επικίνδυνο. Φιλάκια πολλά και μια ζεστή αγκαλιά για να γερέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω Χαρα μου!!!
    Δυσκολο ξεκινημα...ελπιζω να στρωσουν τα πραγματα σιγα σιγα....
    Ναι χρειαζομαι ξεκουραση...μεσα-εξω ρεκτιφιε!
    Φιλια πολλα κι απο μενα!!
    Σε ευχαριστωωω τοοοσοο για την μεγααλη κ ζεστη αγκαλια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά και από μένα!
    Καινούργιος χρόνος είναι, νάζια κάνει, όλα θα πάνε καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ποτε κλαιει ποτε γελαει!!!
      C'est la vie!!!
      Καλη χρονια να εχουμε, καλη μου Ελενη!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!
    Εύχομαι γρήγορα περαστικά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Marie-Anne μου!!!
      Περναει κι αυτο! Ολα περνανε...
      Καλη χρονια κι απο μενα...
      😘😘😘

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά μικρό Βαϊλί!
    Εγώ πάλι πιστεύω ότι το φλουρί είναι γρουσούζικο!
    Περαστικά να είναι όλα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ωωω ναιιι ειναιιι!!!!
      Καλη χρονια γλυκια μου Αιρις!!!
      😘😘😘

      Διαγραφή
  6. αυτά τα όμορφα μαργαριτάρια σου είναι που μας φέρνουν εδω vailie ξανά και ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τώρα είδα την ανάρτηση...τι? να ευχηθώ τώρα καλή χρονιά???? αχαχαχχα καλή χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή