Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΑΦΥΠΝΙΣΗ.....(???)

(πηγη:http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/)



Θέλω να τρέξω.....
                              .......με τα χέρια ανοιχτά!
 Θέλω να φύγω.......
                              .......να φύγω μακριά!
 Θέλω να πετάξω...... 
                              .......σαν πουλί ψηλά!
 Θέλω να ξεχάσω.......
                               .......τα πάντα μια φορά!
 Θέλω να γιορτάσω.......
                                 .........να γιορτάσω, όπως θέλω εγώ!
 Θέλω να κλάψω........
                                 .........μέχρι να εξαϋλωθώ!
 Θέλω να πεθάνω..........
                                  .......μπας και ξαναγεννηθώ.......





                  (πηγη:http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/)


 Εμπιστέψου τα μάτια της ψυχής σου.......
 Εμπιστέψου την διαίσθησή σου.......
 Εμπιστέψου όταν σε προδίδουν όλες σου οι αισθήσεις........
 Εμπιστέψου την γαλήνη που υπάρχει στο "μάτι" ενός                   τυφώνα............
 Εμπιστέψου και αφέσου.........
 Εμπιστέψου και απαρνήσου........
 Εμπιστέψου με!!!!!
  Αποδέξου με!!!!!






 Σκέψου πριν ανοίξεις τα μάτια σου.....
 Σκέψου πριν ανοίξεις το στόμα σου........
 Σκέψου πριν ανοίξεις την αγκαλιά σου....
 Σκέψου πριν ανοίξεις την καρδιά  σου.......
 Σκέψου πριν χαραμίσεις κομμάτι της ψυχής σου.....
 Σκέψου πριν ακούσεις το ρήγμα της να μεγαλώνει......
 Σκέψου πριν σιχαθείς τον κόσμον όλο...... 
 Σκέψου πριν μισήσεις τον εαυτόν σου......
 Σκέψου...............




Μετά από μια πολύ δύσκολη μέρα, κι αφού "γεννήθηκαν" τα παραπάνω, θα σας αφήσω με την υπέροχα τρυφερή μουσική ενός αγαπημένου μου συνθέτη!
 Αν έχετε λίιιγο χρόνο από την πολυάσχολη ζωή σας, κοντοσταθείτε μια στιγμή και αφιερώστε λίγα μόνο λεπτά για να απολαύσουν οι αισθήσεις  σας  την ομορφιά που μας προσφέρει η φύση και ο Θεός...! 
Εκεί που πάντα επιστρέφουμε όταν οι όμοιοι του είδους μας κακοποιήσουν την ψυχή μας...... 
 Σαν μια βόλτα σε ένα μικρό δάσος μια βροχερή μέρα....
Με την όσφρηση  παραδομένη στις μυρωδιές της γης και των φυτών... 
Με την αφή  να δέχεται εκστατική τα χιλιάδες δάκρυα που τρέχουν από ψηλά για όλη αυτή την "ελευθερία"-ασυδοσία και την  καταστρατήγηση της ελεύθερης βούλησης....
 Όμως η σιωπή δεν είναι αδυναμία!!!!!
 Απλά κάποιοι δεν θα το καταλάβουν ποτέ τελικά.....

Ας καλοξημερώσουμε.....
Ας καλονυχτώσουμε.....








Μικρό Βαϊλί...



(υ.γ. Λα3 μου, σε ευχαριστώ για σήμερα.... Ήσουν τη σωστή στιγμή στο σωστό σημείο....
 Κι εκείνη η αγκαλιά, η σιωπηλή, ήταν εκατομμύρια λέξεις που δεν θα πούμε ποτέ, καλή μου.... Άλλωστε μετά από 33 περίπου χρόνια γνωριμίας-φιλίας, κάποιες φορές τα λόγια είναι περιττά! Σε φιλώ...)

38 σχόλια:

  1. ..υπέροχη η ανάρτηση σου από κάθε πλευρά!!!!!
    Όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω τρυφερουλα μου!
      Χαιρομαι που περασες!!!
      Φιλακια κ απο μενα...

      Διαγραφή
  2. Όμορφα λόγια που αφυπνίζουν αισθήσεις και συνειδήσεις,ντυμένα με μουσική που αγκαλιάζει την καρδιά!Την καλημέρα μου Βαϊλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη σου μερα, Μιραντα μου κ εσενα!!!!
      Εισαι κ συ τρυφερη ψυχουλα αφου σε συγκινησαν οι στιχοι μου κ η μουσικη...
      Ηταν απαραιτητη χτες η αποσυμπιεση μου μεσα στη φυση γιατι ειχα "υπερφορτωση δικτυου"....
      Φιλια κ καλο υπολοιπο! ;-)

      Διαγραφή
  3. Καλως σε βρηκα! Ειναι υπεροχα τα δημιουργηματα σου! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!!!!
      Καλως ηρθες στο καταστρωμα κ στην παρεουλα μας!
      Να περνας καλη μου!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  4. καλώς σε βρήκα λοιπόν ....καλημέρα στα ομορφα σου λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σουου!!!!!!!!
      Join the club!!!!
      Καλησπερα με ομορφη μουσικη!
      :-)

      Διαγραφή
  5. Μικρό μου Βαιλί το βίντεο το είδα η μουσική υπέροχη αλλά όλα τα στοιχεία της φύσης είναι ότι πολύτιμο έχουμε , λατρεύω τους καταρράκτες έτσι όπως πέφτει με ορμή το νερό είναι τόσο καθαρό!!.Θέλω και εγώ να πετάξω με τα χέρια ψηλά, να εμπιστεύομαι τα μάτια της ψυχής μου , να ανοίγω την αγκαλιά μου .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αγαπημενη μου απαλη Νικολ!!!
      Το νερο καθαρο κ κρυσταλλινο....κ εγω το λατρευω σε ολες του τις μορφες!!!! Κ οταν βρεχει ανοιγω την αγκαλια μου να το δεχτω,τα χειλη μου να το γευτω,την καρδια μου να λυτρωθω!!!
      Μονο τα ματια κλεινω,μου φαινεται τοσο"φτωχικη" αισθηση η οραση μπροστα σε αυτο που νιωθει το μεσα μου......
      Χτες ηταν μια απολαυστικη εμπειρια το να αφεθω στην αγκαλια της φυσης,να κλαψει αυτη για μενα! Μεσα σε λιγα λεπτα απο το ψυχρο, αστικο τοπιο βρεθηκα σε ενα ηρεμο κ οικειο περιβαλλον οπου ακουγονταν μονο οι σταγονες πανω στα φυλλα....μαγεια!!!!!!
      Κ αυτο ηταν αρκετο για να παρει απο μεσα μου ολη την ενταση που ειχε συσσωρευτει απο πολλα δυσκομ που μου συμβαινουν τελευταια...
      Σε φιλω!!! ;-)

      Διαγραφή
  6. Vailie μου πολύ ωραία ανάρτηση.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Ελενη μου!!! Χαιρομαι που σου αρεσαν οι σκεψεις μου!
      Φιλακια πολλα κ απο μενα!!! ;-)

      Διαγραφή
  7. Όμως η σιωπή δεν είναι αδυναμία!!!!!
    Απλά κάποιοι δεν θα το καταλάβουν ποτέ τελικά.....

    Πόσο σε νιώθω!
    ΄Εβαλα τέρμα τη μουσική κι έκλεισα τα μάτια.
    Σε απόλαυσα! Σε ευχαριστώ μάτια μου γαλάζια κι όμορφα!
    Σε ευχαριστώ..... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγω σ'ευχαριστω, αγαπημενη μου!!!!
      Σιγουρα εσυ με νιωθεις......
      Ενα γλυκο φιλι για καληνυχτα......

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη, υπέροχη ανάρτηση Βαϊλί μου!!!!!!!!!!
    Οι εικόνες που συνόδευσες τα λόγια σου και το μουσικό κομμάτι, φοβερά...
    (μ΄αυτές τις φωτογραφίες έχω πάθει την πλάκα μου, από τότε που τις πρωτοείδα στο φατσοβιβλίο...)
    Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι φοβερες Ελλη μου!!!!!!! Κ γω ενθουσιαστηκα!!!!! Ποσο μαλλον εσυ που τοχεις κ με την φωτογρ.μηχανη πολυ!!!!!
      Ειναι προκληση!!!!!! Χιχι!!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι "σκεψεις" μου!!!!
      Μερικες φορες με πνιγουν δεκαδες σκεψεις κ απλα ψαχνουν διεξοδο διαφυγης!!!!!!!!
      Μερικες φορες πνιγομαι εγω η ιδια κ ψαχνει την δικη μου "escapeland" να αποσυμπιεστω!!!!
      Φιλια κ απο μενα κ να μου εισαι καλα!!!!! ;-)

      Διαγραφή
  9. Θέλω όλα αυτά που θέλεις
    Και μετά… πες μου τώρα πια τι είναι εμπιστοσύνη; Πως την δίνεις;
    Πως αφήνεσαι;
    Να ορίστε το είπα… την λέξη που φοβάμαι τόσο πολύ
    κι ας μη φοβάμαι τίποτα άλλο σχεδόν… εμπιστοσύνη… τόσο αόριστο,
    τόσο μοναδικό, τόσο μακρινό… τόσο εύκολο κάποτε…
    Και τώρα πως δένει η λέξη ‘σκέψου’ με την εμπιστοσύνη;
    Αν τα σκεφτώ όλα αυτά που τα σκέφτομαι,
    θα φοβηθώ και πάλι την λέξη…
    Αποσυντονίστηκα και πάλι…
    Τι μου κάνεις μικρό Βάιλι… πόσο δύσκολα μου έβαλες βραδιάτικα, αλλά…
    Θα ξεφύγω και πάλι με το δικό μου αγαπημένο κομμάτι…
    Σε καληνυχτίζω με ένα φιλί κάτω από τους ήχους της μουσικής…

    https://www.youtube.com/watch?v=5tTxRNHGY2E&index=7&list=PLklfKcoYvRKQVRoIUmerK_9RRZerOsot2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσα χρονια με θυμαμαι, Λεβινα μου, ολο ξεχνιεμαι κ αφηνομαι στους ανθρωπους που βρισκονται γυρω μου με την ακραδαντη (τρομαρα μου!!!) πεποιθηση οτι θα μου φερονται ομορφα,ευγενικα κ θα με αφηνουν να ζω οπως με παει η καρδια μου!
      Καθε φορα σχεδον ερχεται η στιγμη που μαζευω τα κομματια μου κ προσπαθω να παω παραπερα,να συνεχισω να ζω!!!
      Κ μετα παλι απλα...ξεχνιεμαι!!!!!!!!!!
      Σαν χαζο!!!!!!!! Για να ξαναμαζευω κομματια (σε διαφορα επιπεδα των ανθρωπ.σχεσεων).
      Νομιζω οτι ανηκω στην κατηγορια αυτων που ζουν σαν να μην πληγωθηκαν ποτε!!!!
      Δεν ξερω....εχω εξαντληθει πολυ τελευταια! Πολλα τα μετωπα που παλευω....
      Θελω να νανουριστω απτη μουσικη που επελεξες! Ειναι στη λιστα κ με τα δικα μου αγαπημενα.....
      Αγκαλιτσα τρυφερη....
      Σ'ευχαριστω που με νιωθεις,που με αποδεχεσαι...

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!!! Πέρασε από το μπλογκ μου σου έχω βραβειάκι!!! Ωραία ανάρτηση!! φιλάκια και θα τα πουμε σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ συντομα,αληθεια!!!! ;-)
      Ευχαριστω για το βραβειο!
      Φιλια!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Τρυφερή ανάρτηση, πολύ ωραίες σκέψεις όμορφα βγαλμένες από μέσα σου. Μου άρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες και το βίντεο. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ορισες,καλη μου!!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οσα διαβασες κ ειδες εδω μεσα!
      Να περνας...θαρθω κ γω στο σπιτακι σου,αν κ αν θυμαμαι καλα εχω περασει "σιωπηλα" καποιες φορες!
      Καλο σ/κ! ;-)

      Διαγραφή
  12. Μόλις τώρα είδα την ανάρτησή σου. Χαίρομαι τόσο πολύ που τα είπαμε ακριβώς τη σωστή στιγμή στο σωστό σημείο!!! <3 Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η σιωπή δεν είναι αδυναμία, όχι, τις περισσότερες φορές ίσως είναι και δύναμη που συγκεντρώνεται...άλλωστε κάποιες φορές τα λόγια είναι αδυναμία...
    Υπέροχη ανάρτηση!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρια μου!!!
      Ναι, ξερω οτι με καταλαβαινεις πολυ καλα..... ;ο)
      Φιλια και καλη εβδομαδα να εχουμε!!!
      vailie*

      Διαγραφή
  14. Γειά σου μικρό μου Βαϊλή!!!!
    Με άγγιξαν όλα αυτά που γράφεις!!!
    Και η μουσική σου τα έδωσε περισσότερο έμφαση!!!!
    Σε φιλώ και σε σκέφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ γω σε φιλω κ σε σκεφτομαι,Ρενα μου αγαπημενη!!!!! Εισαι ενα απο τα πιο δυνατα μου παραδειγματα για να συνεχιζω να αγωνιζομαι!!!!!!
      Ανυπομονω για τη Ναυπακτο!!!!! Λες ναμαι τυχερη αυτη τη φορα κ να τα καταφερω;;;;;; ;-)
      Αγκαλιτσααα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Γειά σου μικρό μου! απ της Αριστέας έρχομαι που είδα το στίγμα σου! ειχες χαθεί!
    δεν εχω λόγια, για όλα οσα διαβασα!!! φιλια!!
    να εισαι καλα και να θυμασαι! και περυσι κατι παρομοιο υπηρχε, και είμαστε όλες εδω να το μοιραστείς!
    και αυτό θα περασει!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω ομορφη κ τρυφερη μου ψυχη!!!!!
      Τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο!!!!!!
      Σε φιλω κ δυνατη αγκαλιαααα!!!!!! ;-)

      Διαγραφή
    2. Και πέρασαν...χρόνια...από τότε...
      Να είσαι πάντα καλά!
      Ένα στίγμα ζωής, ομορφαίνει το χώρο!
      Καλημέρα, καλό μήνα, καλό φθινόπωρο!!!την αγάπη μας!

      Διαγραφή
  16. Μικρό βαιλί, πέρασα να σου ευχηθώ καλή χρονιά!
    Μην απαντάς, αρκεί κάπου να είσαι καλά!
    με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Barbie σε ευχαριστω!!!
      Ευχομαι ολο ομορφιες και σε σενα❤❤❤

      Διαγραφή
  17. Θέλω να φύγω.......
    .......να φύγω μακριά!
    Θέλω να πετάξω......
    .......σαν πουλί ψηλά!
    Θέλω να ξεχάσω.......
    .......τα πάντα μια φορά!
    καλημερα εμενα σκεφτοσουν οταν το εγραφες??? τι ταυτοτητα σκεψης ειναι αυτη?? με αφορμη την κουβεντα μας και μετα απο πολλα χρονια ξεκινησα να διαβαζω τους φιλους μου σευχαριστω , ηρθες στην καταλληλη στιγμη . νασαι καλα κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλη μου Ειρηνη....
      Οι ζωες μας κυκλους κανουν....
      Παντα χρειαζομαστε ο ενας τον αλλον τελικα....ακομη κι αν περνανε τα χρονια....
      Σε φιλω γλυκα!!!
      Ο καιρος περναει και τα δυσκολα περνανε μαζι του!
      Κι ακομη και μεσα στα δυσκολα, υπαρχουν και ομορφα παντα!!!!
      Και μετα απο την πιο καταστροφικη καταιγιδα, ο ηλιος θα λαμψει παλι κ μεσα απο τις δροσοσταλες του θα μας χαρισει την υποσχεση του ουρανιου τοξου!!!
      Στο τελος ολα θα ειναι καλααα!!!
      Αν δεν ειναι, δεεν εχει ερθει ακομα το τελος!!!
      😙😙👱‍♀️

      Διαγραφή