Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Λίγη από την αγάπη σας....


Άλλη μια γλυκιά καλησπέρα στην όμορφη μπλογκογειτονίτσα!
 Τελικά αυτός ο Σεπτέμβρης λίγο-πολύ μας δυσκόλεψε τους περισσότερους....
Μια βόλτα από τους" ρομαντικούς ποιητές" να πάτε και θα κόβετε φλέβες.....χιχιχι!
Φυσικά και τα "καλλιτεχνικά" μπλογκς είχαν τις απώλειες τους...
Μα θα βρούμε τους ρυθμούς μας, πιστεύω...

Ξέρετε τι λατρεύω με αυτό το μέσο επικοινωνίας που έχουμε αναπτύξει? 
Το πόσο κοντά βρισκόμαστε, το πόσο ενώνουμε τις καρδιές μας, τα χόμπι μας, τις αγωνίες μας, τα θέλω μας ,τα πρέπει μας, το είναι μας, τα συναισθήματά μας, την καθημερινότητά μας.....

 Μα είναι τόοοσο απίστευτο!!!! 
 Μέσα σε λίγους μήνες πόσο κοντά έχουμε βρεθεί  και πόσο έχουμε δέσει τις ψυχές μας!!!
 Χωρίς να έχουμε κοιταχτεί ούτε μια φορά στα μάτια.....!!!
 Και πόσο, μα πόσο  μοιάζουμε μεταξύ μας...... είναι σοκαριστικό!
 Είμαστε απλά άνθρωποι!!!  Γυμνοί από κάθε ταμπού και "πρέπει"...
με την χαρά μας και τις ευαισθησίες μας! 

Αυτή λοιπόν η αγάπη σας ,
που με αγγίζει βαθειά στην καρδιά μου και με συγκινεί πολύ,
μου χάρισε μερικά βραβεία! και δωράκια!
 Δεν σας τα έχω με τη σειρά που τα έλαβα, μερικά είναι πριν από καιρό δοσμένα...
 Ένα μεγάααααλο ευχαριστώ σε όλους! 

  • Από την γλυκιά μου Marilise

(για την συμμετοχή μου στο χριστουγεννιάτικο Stars & Icicles)
( Κάτια μου, συγγνώμη που άργησα τόοοσο πολύ να το αναρτήσω...είχα βγάλει τη φωτό και μετά την έχασα μέσα σε όλο τον όγκο των δεδομένων του η/υ...το μπλοκάκι το έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει...με πρόλαβαν οι κόρες μου,που παρά το γεγονός ότι είναι κορίτσια βλέπανε φανατικά Nitzako κι έγινε ανάρπαστο το μπλοκάκι... ;ο))





Τρία βραβεία, παρακαλώ!!!
Gracias de todo corazon,  Marcela!!!





  • Από την αγαπημένη μου Αγαθή....

ξέρει τις αδυναμίες μου....



Εδώ, θα πρέπει να σας απαντήσω σε κάποιες ερωτησούλες...
Πάμε λοιπόν!
1.  Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
  Ο ελληνικός λευκός ποιμενικός, το κόλλεϋ και τα χάσκι!

2. Σε ποιό ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία? 
   Τώρα βρήκες άνθρωπο να σου απαντήσει!
 Μου αρέσουν πολλά ζώα. Παλιότερα λάτρευα κατά αποκλειστικότητα μόνο τα σκυλιά και τα άλογα!
Τα μεν γιατί είναι πιστοί φίλοι και τα δε γιατί είναι αγέρωχα και καλπάζουν ελεύθερα.
Μεγαλώνοντας όμως μπήκαν κι άλλα στην παρέα...τα δελφίνια για οοολα αυτά που τα χαρακτηρίζουν (από το χαμόγελο τους μέχρι τον τρόπο που γλιστράνε μέσα στο νερό,κλπ,κλπ), τα πουλιά για το ότι είναι ελεύθερα να πετούν και πολλά είδη συντροφεύουν ως τον θάνατο το ταίρι τους...  Όλα έχουν στοιχεία του χαρακτήρα μου, οπότε δεν μπορώ πλέον να ξεχωρίσω κάποιο! :οp

3. Έχεις κατοικίδιο?  Και αν ναι, τι ζωάκι?
   Το  κατοικίδιο μας  τελευταία είναι το  τρίτο από τα χρυσοψαράκια που είχα πάρει με τις μικρές από το pet-shop και με είχατε κράξει για την γυάλα που τα είχα βάλλει!  :ο(
Του δώσαμε και όνομα... "Precious"!  Είναι το πολύτιμο μας, μιας κι έμεινε τελευταίο! 
Ελπίζω να μην πέσει κι αυτό ηρωικά.... 

4. Εσύ πως περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερους σου φίλους ?
   Εεμμμμ! Τα απογεύματα τα περνάω με τα παιδιά μου! Δεν μπορώ να πω ότι είναι οι καλύτερες μου φίλες, μα περνάμε ωραία γενικά!

Τέλος, το χαρίζω στους παρακάτω νέους σχετικά  μπλογκόφιλους!
-http://xeirotexno.blogspot.gr/
-http://homeinlovehelen-itsnicetobehome.blogspot.gr/
-http://rozsinefaki.blogspot.gr/
-http://preciousdreams1.blogspot.gr/
-http://ranialavitaebella.blogspot.gr/









  Μα που ήξερε ότι λατρεύω τα τριαντάφυλλα, το φούξια και τα πουά?!?!?!
Έπεσε μέσα σε όοολαααα!!!!!




  Σας ευχαριστώ που υπάρχετε στη  ζωή μου! Αλήθεια!



......................................................................................................




Και για τις επόμενες μέρες σας έχω....
...μια φωτογραφία την ημέρα για τον Οκτώβριο!
 Τόλμησα να μπω στην διαδικασία ξανά, μιας και ήταν...πρόκληση για μένα και παλιότερα...χιχιχι!
είναι που δεν έχω και πολύ χρόνο...ούτε και πολλή διάθεση πάντα...


Περισσότερα για τον φωτογραφικό διαγωνισμό στο....http://fatmumslim.com.au/october-photo-a-day-challenge/


............................................................................................................

Αυτά για απόψε, φίλοι μου καλοί!

Σας καληνυχτώ με ένα φιλί..... 

                                           ......απ΄την Βαϊλί (που σας αγαπά πολύυυυυυυ)    ;ο)



υγ1. Αν έχω ξεχάσει κάποιο βραβείο, συγχωρέστε μου την παράλειψη ΚΑΙ ενημερώστε με!!!
     Ένα μυαλό είναι αυτό κι έχω και πολλούς-πολλά που το τριβελίζουν! 
υγ2. Έχετε την αγάπη μου....... Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα.....  ;ο)

*υγ3. ωωωχ!!! @iris και δελφινάκι....συγγνώωωωμη!!!!
       Μόλις θυμήθηκα ότι  μου είχατε δώσει κι εσείς βραβειάκι.... σνιφ! να πάρει η ευχή!!! :ο(  ...δεν         προλαβαίνω απόψε !! Μην μου θυμώσετε.... αύριο θα προσθέσω και τα δικά σας.... οκ?! :ο)


44 σχόλια:

  1. Μμμμ αγαπάς τα ζωάκιααα!
    Περνα να δεις την τελευταία μου ανάρτηση... ;)

    Y.Γ. Αφου σου αρέσουν τα βραβεία θα σου στείλω και γω ένα :)

    Y.Γ2. Εγώ τα λέω δωράκια ...βραβεία εγώ δε δεχομαι... δωράκια τρελλαίνομαι αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγω με τη λεξη "βραβεια" εχω ενα θεματακι....
      Γενικα...κομπλαρω λιγο (σιγα ποια ειμαι για να εχω και "βραβειο!!!") Απλα ειναι ο ορος που χρησιμοποιηται και ειναι γενικα αποδεκτος... εμ, και τα αναρτω για να τιμησω αυτους που μου τα εδωσαν και οχι για να καμαρωσω για μενα! Αυτο το τελευταιο δεν το'χω καθολου και με αγχωνει πολυ..... :οp

      Γλυκας ο Αlfie... σχολιασα...
      καλο βραδυ...Λιακαδα μου!

      Διαγραφή
  2. Αυτό που σου έστειλε η Αναστασία απλά δεν υπάρχει! Είναι τόσο καλόγουστο και τόσο τέλειο που δεν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι! Δεν ειναι υπεροχο?!!!
      Λες και το'ξερε που μου αρεσουν αυτου του ειδους τα υφασματα... και μαλιστα τωρα τελευταια μου χαλασε το φερμουαρ απο ενα αλλο τσαντακι που ειχα μερικα καλλυντικα για την τσαντα μου και ηρθε αμεσως ο...αντικαταστατης!
      Φοβερο?!

      Διαγραφή
    2. Aπίστευτοι συνδυασμοί χρωμάτων!
      Και φαίνεται τόσο καλοραμμένο!! Να'ναι καλά η κοπέλα!

      Διαγραφή
    3. ΕΙΝΑΙ τοσο καλοραμμενο!!!
      Απιστευτη δουλεια! Νομιζα οτι εγω ειμαι ''ψειρας'' στις λεπτομερειες, μα η Αναστασια δεν παιζεται!!!

      Διαγραφή
  3. Γειά σου αστείο ευαίσθητο και αυθόρμητο μου κορίτσι.Μ αρέσει που δεν κολλάς και μας ανοίγεις την ψυχή σου και τα λές και όμορφα!!!!!Με γειά τα βραβειάκια το δωράκι είναι πραγματικά πανέμορφο!!!Να μου είσαι καλά!!! φιλάκια με μπλογκοαγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα! Πολλη μπλογκοαγαπη κι απο μενααααα!!!!! :ο))))))

      Συνηθως δεν κολλαω....πεταω τις κοτσανες μου (και σε λογια και σε εργα) και μετα τρεχω να τα μαζεψω....αλλα πουουου!!!!
      Ασε, εχω κανει πολλες τρελλες στη ζωη μου...ακριβως επειδη παραειμαι αυθορμητη! Μαζεψτε με, καλεεεε!!!!

      Διαγραφή
  4. Congratulations for your awards!!!! and thank you for your friendship!!!!
    Have a good week! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ χαίρομαι απίστευτα που σε έχω γνωρίσει ....στην αρχή λάτρεψα τη δημιουργικότητά σου! Μα αυτό που με κέρδισε είναι η βαθιά ευαισθησία σου και η ευγένεια σου!
    Συγχαρητήρια για όλα τα δωράκια σου!
    ΥΓ:Εγώ να δει πώς ξεχνάω όσο περνούν τα χρόνια!
    (για να σε βοηθήσω στις 23 Σεπτεμβρίου η δημοσίευσή μου ...and the oscar goes 2 )
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλως στην ομορφουλα μας! (το λεω γιατι εχουμε φωτο στο προφιλ! Αλλοι που δεν εχουν...ε,το υποθετουμε!αχαχαχα)
      Τελευται γλυκια μου, οπως εχεις διαπιστωσει, εχω πεσει σε λουμπα...βαθεια!!!
      Η τοοοση ευαισθησια μου συνηθως μου δημιουργει προβληματα....
      ιδιως οταν φτανει να ποναει η καρδια μου για ανθρωπους που δεν ξερω καν...ε, τοτε...μιλαμε μαλλον για.....ασε, μην το χαλασω... :οP

      Η αλλη αληθεια ειναι οτι εχω μια τεραστια φωτεινη επιγραφη μεσα μου που λεει "μην κανεις στους αλλους, οτι δεν θες να σου κανουν εσενα". Επισης μιλαμε για την υπερβολη την ιδια γιατι εγω, οντας βλακας απο κουνια, υπομενω σε υπερτατο βαθμο "ανοησιας" (θα το πω ευγενικα, να μην χαλασω και το reputation μου) οοοοοσα και να μου κανουν οι αλλοι! (βλεπε,π.χ. γραφειο μου!)
      Οποτε βαλε γρηγορα κανα μαθημα αμυνας και αυτοσυντηρησης στον εργασιακο χωρο και γενικοτερα στη ζωη, γιατι θα με φαει η μαρμαγκα κι εχω οικογενεια πισω.....
      Τα φιλια και την αγααααπη μου..... ;ο)

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα! Πώς μου είχε διαφύγει αυτή σου η απάντηση;
      Ναι , έχω κατά νου ια δημοσίευση για την αντιμετώπιση της αρνητικής κριτικής και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων ειδικά για σένα!:)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!Αυτό που περιγράφεις το ανακαλύπτω μέρα με τη μέρα!Είναι μαγικός ο κόσμος των μπλογκς ως επί το πλείστον γιατί πάντα υπάρχουν και τα περίεργα!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγεια σκετη και να αποφευγουμε τις κακοτοπιες.....
      Το μπλογκ σου ειναι απο τα αγαπημενα μου, Κατερινιωωωω!!!!!
      Φιλακι, θελεις? ;ο)
      Καλο βραδυ, γλυκια μου...

      Διαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΒΑΓΙΑ!!!!!
    ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ!!!!
    Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ!!!!!
    ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ -ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρενα μου, με τις απιθανες ιδεες σου! Πρωτεργατης! χαχαχα
      Τα φιλια μου! ;ο)

      Διαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου μπράβο για τα "δωράκια σου" γιατί κι εγώ δωράκια θα τα πω , αυτό σημαίνει πως σε εκτιμούν οι φίλοι που σου τα δίνουν και βρίσκουν κάτι όμορφο σε σένα για να το κάνουν!
    Δεν μου λες κυρία μου... οι γάτες που είναι? γιατί δεν γράψαμε για τις γάτες που λατρεύει η φιλενάδα σου η Levina??? εεε??? Και μη ρωτήσει κανείς πόσες έχω γιατί κι εγώ χάνω τον λογαριασμό πόσες πηγαινοέρχονται !!
    Τον "preciοus" να τον χαίρεστε κι όταν αποφασίσεις να πάρεις ένα μικρό ενυδρείο, (υπάρχουν και φτηνά μεταχειρισμένα αν ψάξεις) θα σε προμηθεύσω εγώ με χρυσόψαρα :) Ένα πολύ ανθεκτικό ψάρι για γυάλα και εντυπωσιακό είναι ο "μονομάχος" μόνο που δεν θέλει παρέα γιατί γίνεται επιθετικός.
    Αυτά τα ολίγα πρωινά φιλενάδα
    να μου είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι...Λεβινα μου....παραπονιαρα μου....
      Γατουλα ειμαι απο μονη μου...δεν θελω αλλες!ε, αντε κι εσενα στην παρεα μου...κοιτα...ξαπλωσα να μου χαιδεψεις την κοιλιτσα.... με προσοχη ομως μην βγαλω και νυχια! ;ο)
      Φιλια καλη μου!

      Διαγραφή
    2. Oμορφιά μου
      και την κοιλίτσα θα σου χαιδέψω, και το κεφαλάκι κι αν βγάλεις νύχια θα σε βουτήξω με την εφημερίδα να έρθεις στα ίσα σου!! χι χι χι
      Πως νομίζεις πως κουμαντάρω τόσες γάτες και τόσα νύχια?
      υγ. για προσπάθησε να δώσεις χαπάκι σε γάτα άρρωστη και μετά θα δεις ότι όλα τα άλλα που θα σου τύχουν είναι απλές ... οδοντόπαστες!!

      φιλάκια και καληνύχτα γατούλα :))

      Διαγραφή
    3. Yes, I know,my dearest...
      Εχουν περασει πολλα γατια απτα χερια μου...χεχεχε!
      Καλο ξημερωμα,μαγισσουλα.....

      Διαγραφή
  9. δεν προκειται να σε μαλωσει κανενας Βαϊλι!!!!! ολοι σ αυτη τη γειτονια ξερουμε να αγαπαμε,να μοιραζομαστε και να υπομενουμε!!!!!
    να εισαι παντα τυχερη να κερδιζεις δωρακια αλλα και πολλα βραβεια!!!!!! να τα χαιρεσαι βρε!1!!!φιλια στα μωρα σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αγαπη μου και τα φιλια μου, Σοφουλα μου γλυκια!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  10. Τι γλυκιά ου είσαι, Βάγια μου!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα όμορφα λογάκια σου!!!
    Συγχαρητήρια για τα δωράκια-βραβεία σου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου, βρηκες χρονο να ξαναρθεις μεχρι το σπιτακι μου?
      Με σκλαβωνεις....! απο ενα φιλακι σε καθε πατουσακι στα μικρακια σου....
      καλο βραδυ ευχομαι!

      Διαγραφή
  11. Vailie, που μας αγαπάς πολύ...... σου αξίζουν όλα τα βραβεία και τα δώρα! Έτσι, όπως εσύ, αισθανόμαστε όλες εδώ μέσα. Είναι μαγικό!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Φιλια μου...εχεις την φιλια μου!
      Κι ενα γλυκο φιλακι! ;ο)

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια και για τα καινούργια βραβεία και δωράκια! Εύχομαι να είσαι δημιουργική και χαρούμενη! Μ' αρέσει όταν οι bloggers γίνονται μια μεγάλη παρέα!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδεεεεεες?!!!
      Ειμαστε μεγαλη παρεα και αυτο μας δινει δυναμη! φιλακι για καλο βραδυ...

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα καλή μου..... είμαι λίγο καιρό στα blog όμως είναι μοναδική η παρέα εδώ.... τόσο αγνή , τόσο αθώα, ένα άλλος διαφορετικός κόσμος, μαγικός καμιά σχέση με τον πραγματικό.... τελικά δεν χρειάζεται να κοιτάς τον άλλο στα μάτια για να μάθεις την ψύχη του........τα φιλιά μου και να έχεις μια όμορφη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω, my precious....(καμια ομοιοτης με το ψαρακι μου!χαχαχα)
      Να εχεις κι εσυ ενα γαληνιο βραδυ με ομορφα ονειρα....
      Feel the magic in your soul....

      Διαγραφή
  14. Ξέχασα ευχαριστώ πολύ για το βραβείο καλή μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπωωωω τι βραβεία και κακο ειναι αυτά βρε... Αλληλοαγαπιέστε...Τι σημαντικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου δωσουμε κι εσενα θα μας αγαπας κι εσυ?
      Μου ακουγεσαι λιγο κυνικος αποψε....
      Καλο σου βραδυ! ;ο)

      Διαγραφή
  16. Χα χα χα!!! Πανικός από δώρα και βραβεία!!! Προφανώς τα αξίζεις όλα αυτά κοριτσάκι!!! Πάντα τέτοια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μεγιά τα βραβεία!!! Ένα έχω να πω: το πορτοφολάκι τέλειο!!!! Συγχαρητήρια!!!Και το μπλοκάκι πολύ ωραίο!! Φιλάκια! Καλό Σαβ-κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απεκτησα φιλους εδω μεσα που αξιζουν πολλα πιο πολλα!
    Θαθελα καθε δωρακι μου νατο χαρισω σε καθε αναγνωστη μου!
    Την καλησπερα μου! Ευχαριστω που ηρθες ως την ακρη της μπλογκογειτονιτσας... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαμός από βραβεία!! Αυτό είναι επόμενο αφού είσαι αξιαγάπητο πλάσμα!!
    Πω, πω σα να έχω καιρό να περάσω!!
    Φιλιά γλυκούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελικουλα....μην λες τετοια και κοκκινιζω! Με τοοοσα θετικα σχολια, μαλλον δεν πρεπει να ξαναβαλω τοσα βραβεια μαζεμενα...
      Αγχωνομαι με ολα αυτα.... :οP
      Φιλια και σε σενα για μια νεα ομορφη και χαρουμενη εβδομαδα! ;ο)

      Διαγραφή
  20. Vailie μου νόμιζα είχα σχολιάσει!! το χω πάθει ξανά αυτό!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία και δωράκια!! είναι ευτυχία να συναναστρέφεσαι με όμορφους στην ψυχή ανθρώπους! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην Ανησυχεις καλη μου...ειναι σαν να εισαι συνεχως καπου εδω γυρω μου! Τα φιλια μου! Καλη εβδοαμδα να εχουμε! ;ο)

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ! :) καλή εβδομάδα, φιλάκια!

      Διαγραφή