Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Καλό μήναααα!!!!!



Καλό μήνααααα!!!!
 Με λουλούδια και χαρές και όμορφα στεφάνια υποδεχόμαστε τον πιο χρωματιστό μήνα 
της Άνοιξης!!!


  
 Το πρωτομαγιάτικο τσόχινο στεφάνι που έφτιαξα μαζί μες την Ουρανίτσα μου!
Πρώτη φορά οι δυο μας...
 "Μαμά, χαίρομαι τόοοοσο πολύ που φτιάχνουμε αυτό το στεφάνι μαζί!"...
Καρδούλα μου....
 



Στο δασάκι προς αναζήτηση λουλουδιών για το μεγάλο μαγιάτικο στεφάνι που θα επιληφθεί 
η γιαγιά μας! Μια συνήθεια που έγινε παράδοση στην οικογένεια μας!





Η γιαγιά μας επί το εργον! 



'Ετοιμοοοο!!!!




 Και του χρόνου! Να έχουμε λουλούδια στο μυαλό και στην καρδιά μας! 
Και στην πορεία της χώρας μας φυσικά.....!


Σας φιλώ!  ;ο)


                                             *Vailie*


 Υ.Γ.: Αγαπημένο Σπιρτοκουτάκι μου, δεν νομίζω ότι προλαβαίνω τον διαγωνισμό σου, μα αν θες στόλισε στο σπιτάκι σου  με το στεφανάκι μου!
 Φιλιά ανθοστόλιστα! 

52 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!!! Και τα δυο στεφάνια είναι πολύ ωραία!!!! Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρακι μου!
      Κι εσυ ο,τι επιθυμεις!!!!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  2. ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα γλυκιά μανούλα!!!
    Φαντάζομαι χαρά που θα'καναν οι μικρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι,περασαν καταπληκτικααα!!!
      καλο μηνααα!
      φιλια μαγιατικα!!!

      Διαγραφή
  4. Kαι του χρόνου καρδιά μου να είστε καλά
    να γιορτάσετε έτσι όμορφα!!!
    Πόσο όμορφες αυτές οι απλές στιγμές ανάμεσα
    στους αγαπημένους σου :))

    σε φιλώ πολύ
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στιγμες μαζεμενες μια-μια σαν τα αγριολουλουδα του στεφανιου μας!
      Αλλωστε τι ειναι η ζωη μας?
      Συλλογη στιγμων, ομορφων και ασχημων!
      Φιλια και καλη σου μερα!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα!!!υπέροχα τα στεφανάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Vailie μου, τί όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!! Και το τσόχινο στεφάνι, και το "ζωντανό", υπέροχα και τα δύο! Και η εικόνα των παιδιών να τρέχουν πιασμένα χεράκι-χεράκι για να μαζέψουν λουλούδια, είναι απίστευτα γλυκιά! Να τους χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου ανθρώπους! Καλό μήνα να έχεις και πολλά φιλιά απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! το "ζωντανο"!!! ποσο δικιο εχεις....
      Μαγιατικα και ηλιολουστα φιλια νεραϊδα του χειμωνα.....
      Παρε βαθιες ανασες! Η ανοιξη μπηκε για τα καλα!!! ;ο)

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα ! Πανέμορφα τα στεφανάκια σου! Να'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και σε σένα!Η τελευταία φωτογραφία είναι εξαιρετική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι η ξαδερφουλα μας και η ιδεα να φωτογραφηθει ετσι ειναι δικη της!
      Φιλια καλη μου κι ευχαριστω για την βολτιτσα!
      καλο μηνααα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό Μήνα... γεμάτο υγεία... χρώματα & ευωδιές!!!! Τα στεφανάκια σας υπέροχα!!! και του χρόνου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εϊπ! Που εισαι εσυ?!!!!
      Πηρες το ποδηλατο για βολτες στις εξοχες?
      Φιλια πολλα και καλο Μαηηηηη!!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο το τσόχινο στεφάνι! Μπράβο και στη γιαγιά για το ζωντανό! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσα μου, ευχαριστω για τγλυκο σου σχολιο1
      Φιλια του Μαη και σε σενα....

      Διαγραφή
  11. Φιλενάδα, καταπληκτικό το στεφάνι σας!! Βάλτο σε περιοπτη θεση να το βλεπουν όλοι.Λα3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλιτσα μου, νομιζω οτι βρηκαν ηδη την θεση τους και τα δυο στεφανια!
      Το τσοχινο κοσμει την εξωπορτα μας και το μεγααααλο της γιαγιας που εβαλαν ολοι απο ενα λουλουδι για το καλο, κρεμαστηκε στην κεντρικη εξωπορτα της πολυκατοικιας μας!
      Ειναι το στεφανι ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
      Φιλια!

      Διαγραφή
    2. Αγάπη, βρήκες χρόνο να απαντήσεις σε οοοοοόλους μας;Να'σαι καλά!!

      Διαγραφή
  12. και του χρόνου υπέροχα και τα δυο στεφάνια και καλό μήνα σας φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου, σε ευχαριστω!
      Καλο μηνα και σε σενα με τις ομορφες νεραϊδες σου....

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα στεφάνια!Και του χρόνου!Καλό μήνα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα!!!
    Τα στεφάνια σας είναι υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα! Γεια στα χεράκια όλων σας! Υπέροχα τα στεφάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλια του Μαη στην Πριγκηπεσσα της μπλογκογειτονιτσας μας!

      Διαγραφή
  16. Σου απαντώ στο σχολιάκι που μου άφησες στην ανάρτηση αποτέλεσματα διαγωνισμού, σου απαντώ εδώ , γιατί δεν ξέρω αν επιστρέφεις να δεις τις απαντήσεις...στενοχωρήθηκα γιατί ήθελα να σας έβγαζα όλους πρώτους ... αλλά αυτό δεν γινόταν... στη καρδιά μου είστε όλοι νικητές ... σε ευχαριστώ που στήρριξες το πρώτο μου διαγωνισμό με την δημιουργία σου και την συμμετοχή σου... αφού σου άρεσαν καλή μου και τα δύο πρώτα δωράκια αν θες μπορείς να τα πάρεις ... να κρατησεις ομως και το βραβειακι συμμετοχης.. σου ευχομαι να το χαρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα επιστρεφω Δελφινακι μου! Να το ξερεις!
      μα και να μην μου στενοχωριεσαι γιατι ξερω ποσο δυσκολο ειναι ναναι ολοι νικητες!
      Ευχαριστω για την ευκαιρια να συμμετεχω στον πρωτο σου διαγωνισμο και να εισαι παντα καλα να κανεις κι αλλους !χαχαχα!
      Θα κρατησω και το βραβειο, να το ξερεις!
      φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα!! Είναι πανέμορφα και τα δύο στεφανάκια σου!! Και του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλημερα,καλο μηνα,μακαρι οι ευχες σου να βγουν αληθινες για ολους και τη χωρα μας!!Τα στεφανακια σου υπεροχα,νασαστε ολοι καλα και του χρονου να γιορτασετε!!!!!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου...μακαρι!!!
      Οι επομενες μερες ειναι πολυ σοβαρες!
      Ελπιζω να γινει το μικροτερο κακο.... και τα μαυαλα μεσα στο κεφαλι!!!
      καλο μηνααα!!! ;ο)

      Διαγραφή
  19. Καλο μου Κυπριωτακι, μπηκα αργα χθες βραδυ και ειδα την αναρησουλα σου!
    Ευχαριστω πλυ πλυ!
    Μαγιατικα φιλια και πιτσιλιστα απτις βουτιες στα γαλανα νερα!
    χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να'μαι και γω!! Καλό μήνα!! Πολύ όμορφα τα στεφάνια σας!!! Μπράβο! Εύχομαι να περνάτε πολύ όμορφα πάντα!! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω μικρουλα μου!!! Ευχομαι εναν υπεροχο μαϊο και σε σενα!
      Φιλια και δυνατη αγκαλια!!!

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα και από μένα!!Υπέροχα τα στεφανάκια σας και του χρόνου να είστε καλά να τα ξαναφτιάξετε!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφη μουου!!!!1 Καλο μηνααα κι ευχαριστω για τη βολτιτσα!
      φιλια!

      Διαγραφή
  22. καλό μήνα!!φανταστικό το στεφάνι σας!!!!!!!!!!!!!!! πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!happy Sunday!!!!!!!! =^.^= :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλο μηνα Μαγια μου και γατο-οικογενεια!!!
    Ευχαριστω για τα καλα σου λογιααααα!!!
    Νιαου... και γατοφιλακια στον Μπεμπουλη σας!!!!;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. να είσαι καλά γλυκούλα !!!!!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γλυκιά μου...τι φανταστική εικόνα τα μικρά σου που τρέχουν στα λιβάδια.Το στεφάνι της γιαγιάς σας ονειρο αλλά και το δικό σου!!! Τέλειο μικρή μου αγαπημένη.Φιλιά κι ευχές για έναν υπέροχο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hola me gustan las tradiciones en las que los niños participan con los padres y abuelos, pues son recuerdos que no olvidaran nunca, felicita a la abuela una bonita corona, un abrazo y hasta pronto.

      Διαγραφή
  27. Κάπου είδα σχόλιό σου!!!Ηρθα στο σπιτάκι σου και έμεινα!!Χαίρομαι που σε ανταμώνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες Χρυσανθη μου και απο το δικο μου σπιτικο!
      Κοπιασε και να περνας συχνα1
      Φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  28. Αν και άργησα καλό μήνα.!!!Υπέροχα τα στεφάνια σας!!!Μακάρι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν.!!!Φιλιά.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για την βολτιτσα Ευα μου!
      Κι εγω αργησα ...να κανω επομενη αναρτηση!χιχι!
      φιλια και καλο βραδυ!

      Διαγραφή