Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει!!!

Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει...
εδώ και μέρες!!!
Έτσι λοιπόν κ γω κατάφερα με τα πολλά να φτιάξω (μόλις ...απόψε!) το γνωστό πλέον advent calendar ή αλλοιώς ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης!
Και ...μου άρεσε πολύυυ όλο αυτό!!!
  Κρέμεται πάνω από την πόρτα του διαδρόμου και οφείλω να ομολογήσω ότι μου πήρε αρκετή ώρα να βρω θέση...
Ταίριαξε όμως όμορφα εκεί κ το κυριότερο....έχει ΚΑΙ κυνήγι χαμένου θυσαυρού!!!
 Που θα εξελιχθεί λίγο λίγο ως την κορύφωση της εορτής των Χριστουγέννων!!! 
                               🌲🌲🌲




Τα κορίτσια με βοήθησαν λίγο, αλλά ήταν τόοσος ο ενθουσιασμός τους που δεν κρατιόντουσαν...


Έγινε μια όμορφη "γιρλάντα" που κρύβει λιχουδιές...
Το πρώτο πακετάκι εχει τον πρώτο γρίφο....
Ποιος θα το βρει για να πάει στο επόμενο???
🍭🍭🍭
And.....let the play begin!!!!!!
🍭🍭🍭🍭🍭



Magic......loaded!!!   

☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄☄



🍭Μικρό Βα'ι'λί🍭



2 σχόλια:

  1. εγώ θα είχα ανέβει σε μια καρέκλα και θα τα είχα ανοίξει όλα αχαχχα σσστ μην το πεις στα κορίτσια...καλές γιορτές, ωραία ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα!!! Αληθεια με εχουν καταπληξει!!! Παιρνουν το χαρτακι με τον γριφο κ ψαχνουν να βρουν το επομενο που εχω κρυψει. Μολις βρουν το νεο χαρτακι το βαζουν στο επομενο μανταλακι (χωρις να το δουν!!!!😮😮😮) κ τρωνε τα σοκολατακια τους!!!!
    Αφωνη για την υπομονη τους.... συνηθως δειχνουν τοοοσηη λιγη σε αλλα πραγματα...
    😜😜😜
    Φιλια μελισσουλα μου!!!
    Καλες γιορτες σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή